PLAN POD LUPĘ…

PLAN POD LUPĘ…

PLAN POD LUPĘ… 300 471 FitNow - treningi personalne

Dlaczego tak trudno trzymać się postanowień? To dobre pytanie. Czy to 1 stycznia, czy 11 lipca trzeba mieć pewność, że wyznaczone przez nas cele nie są skazane na porażkę już od samego początku.

Musimy dołożyć wielu starań, by nie tylko je zrealizować, ale sprawić, by zmiany były trwałe. Więc jak to zrobić? Oto kilka uniwersalnych wskazówek, jak wytrzymać w postanowieniach przez cały rok, bez względu czy są fitnessowe, czy nie.

1. Określ realne i konkretne cele…Łatwo jest się porwać z motyką na słońce i pragnąć kompletnie odmienić swoje życie, ale przeważnie jest to nierealne, nieosiągalne i nierozsądne. Lepiej realizujcie małe i konkretne zmiany. Jeśli nie ćwiczyliście od czasów Teleranka, prawdopodobnie nie jesteście gotowi, by wyjść i przebiec maraton podczas pierwszego treningu. Ustalenie nierealnych celów nie tylko spowoduje, że odniesiecie fiasko, ale może wyrządzić Wam krzywdę. Dodatkowo, sprecyzujcie cele. Na przykład, zamiast tworzyć postanowienie „zacznę więcej chodzić na siłownię” wybierzcie konkretną ilość dni, w które będziecie trenować. Zapiszcie to sobie w kalendarzu, jak ważne spotkanie czy uroczystość.

2. Ustalcie cele, których oczekujecie…Jesteście zmęczeni ciągłymi ćwiczeniami na rowerkach i nie sprawia Wam to satysfakcji, musicie się do tego zmuszać, bo spinning jest modny lub ktoś powiedział, że to idealny trening. Jeśli tak, to pomyślcie o aktywności, która sprawia Wam przyjemność i poszukajcie ćwiczeń, które są zbliżone lub mają elementy tego, co lubisz robić. Przy tak wielu fantastycznych opcjach treningowych na rynku – od ćwiczeń w piwnicy, po zajęcia zumby na trampolinie – z pewnością znajdziecie coś dla siebie. Jeśli uda Wam się dobrać i rzeczywiście cieszyć treningiem, nie tylko osiągniecie ustalone cele, ale zrobicie to z przyjemnością.