NUDNE ROZCIĄGANIE?

NUDNE ROZCIĄGANIE?

NUDNE ROZCIĄGANIE? 1140 360 FitNow - treningi personalne


5/ Rozciąganie mięśni czworogłowych ud; W pozycji stojącej, ugnij kolano prawej nogi, sięgnij prawą ręką do tyłu i złap prawą stopę na wysokości kostki. Przyciągnij stopę w stronę pośladków, by rozciągnąć mięśnie znajdujące się z przodu uda. Pamiętaj, by kolano skierowane było ku podłodze i znajdowało się obok drugiego kolana. Wytrzymaj przez 20 do 30 sekund i powtórz od trzech do pięciu razy. Zmień nogę.

  6/ Rozciąganie łydek; Stań prosto z jedną stopą przed drugą lub ze złączonymi stopami. Pamiętaj, by palce u nóg skierowane były do przodu, a pięty znajdowały się na podłodze. Pochyl się do przodu i poczuj jak się rozciągasz w okolicach kostki i w łydce. Wytrzymaj przez 20 do 30 sekund. Rozluźnij się i powtórz od trzech do pięciu razy.

  7/ Rozciąganie mięśni pośladków; Połóż się na plecach, z obydwiema nogami spoczywającymi na podłodze. Chwyć kolano i kostkę rękoma i przyciągnij do przeciwnego ramienia.  Możesz równierz opszeć kostkę na przeciwnym kolanie podciągając kolano do klatki piersiowej.  Zatrzymaj się na 20 do 30 sekund i powtórz od trzech do pięciu razy. Powtórz z drugą nogą.