NAMÓW SWOJĄ DZIEWCZYNĘ DO TRENOWANIA

3 programy treningowe

piątek, 9 Czerwiec 2017

 

Inne kwestie warte rozważenia

  • PRZEJDŹCIE PRZEZ CZAS ADAPTACYJNY
  • Trzymajcie się tego samego programu przez co najmniej 8-12 tygodni zanim zaczniecie wprowadzać jakieś zmiany. Da jej to odpowiednią ilość czasu na rozwój.
  • Zaczynajcie od większej ilości powtórzeń/serii i stopniowo obniżajcie je, gdy jej siła zacznie wzrastać, a ciężar będzie wystarczający, by mogła czerpać korzyści z mniejszych ilości powtórzeń. Zapewnij jej to wystarczającą ilość czasu, w którym mięśnie będą poddane stymulacji. Osiem powtórzeń to dobry początek.
  • Trzymajcie się z dala od kardio w dni podnoszenia ciężarów. Jeśli musisz ją odzwyczaić od nadmiernej ilości kardio. Pozwól jej zakończyć każdy trening krótkim, intensywnym treningiem obwodowym na mięśnie brzucha.
  • Intensywny trening obwodowy może składać się ze sprintu na bieżni, biegania po schodach, 100 wymachów z kettlebell na czas, przerzucanie opony, pchania obciążonych sanek (prowler) na czas, oraz trening z masą ciała.
  • Coś krótkiego, ciężkiego i szybkiego usprawni utratę wagi, przyrost mięśni i da jej uczucie wykonania trudnego treningu bez zbytniego opóźniania postępów. Albo możesz pozwolić jej na spokojny trening kardio o małej intensywności w dni odpoczynku. Pamiętaj o niskiej intensywności i trenowaniu nie dłużej niż przez godzinę, Spacery są doskonałym pomysłem.
  • Załatw jej aplikację na notebooka lub smartphona, by mogła śledzić swoje postępy. To bardzo ważne dla ustanawiania celów.
  • Nie zwiększajcie obciążenia co trening, dopóki nie opanuje prawidłowej formy. Zamiast tego, zwiększajcie obciążenie każdego tygodnia. Jeśli ma problem z opanowaniem formy podczas ruchu w dół, nie zwiększajcie ciężaru, ale wykonujcie od 10 do 12 powtórzeń, by mogła poćwiczyć ten ruch.
  • Wskaż jej dobre źródła żeby mogła nauczyć się więcej i kontynuować swoją podróż. Poleć jej nasz dział dla kobiet ,żeby nauczyła się w jaki sposób powinna trenować.
  • Zapoznanie jej z odpowiednimi, solidnymi informacjami może być ważne w procesie budowania wewnętrznej motywacji, o której wspominałam wcześniej. Namów ją do czytania, łączenia się i słuchania rad tych samych trenerów i autorów, co ty.
  • Można znaleźć mnóstwo informacji, z których będzie mogła czerpać korzyści tak samo jak ty. Kobiety, które dobrze podnoszą ciężary nadal są mniejszością, ale istnieją!

Podsumowanie

Gdy jej zainteresowanie i postępy będą wzrastać, nie będzie już potrzebowała tyle wsparcia z twojej strony, by trenować. Będzie miała swoje własne powody, by trzymać się treningów i rozwinie się w niej pasja.

Może mieć wspaniałe ciało – a ty będziesz mógł się nim cieszyć!