KALORIE TO NIE WSZYSTKO…

Nie ignoruj pozostałych 4 aspektów programu utraty wagi...

środa, 28 Wrzesień 2016

Wszyscy tak bardzo skupiają się na kaloriach, gdy starają się stracić extra wagę. Oczywiście, nie ma innej drogi niż zrównoważony bilans energetyczny. Ilość kalorii przyjmowanych powinna być mniejsza niż ilość kalorii spalanych, jeśli chcesz schudnąć. Niestety, takie podejście często skutkuje zignorowaniem pozostałych 4 kluczowych aspektów programu zmiany sylwetki...

Skup się na byciu zdrowym… Przyrost masy ciała to z reguły skutek uboczny niezdrowego stylu życia. Jest przede wszystkim objawem, a nie problemem, który należy rozwiązać. Musimy skupić naszą energię na rozwiązaniu problemu – zmianie stylu życia – a nie na ciągłej walce z symptomami.
Jeśli możesz, skoncentruj się na poprawie zdrowia i uwierz, że jeśli zmienisz się od wewnątrz, zmiana zewnętrzna nadejdzie zanim się spostrzeżesz. Skup się na zdrowej diecie i odpowiedniej ilości snu oraz aktywności fizycznej, a utrata tłuszczu na pewno nastąpi. Wkrótce zaczniesz dostrzegać pozytywne skutki uboczne bycia zdrowym w swoim ciele.

Skup się na jedzeniu produktów dobrych jakościowo.. Zamiast kierować całą swoją energię na niezliczone próby ustalenia ile kalorii powinieneś spożywać, skup się na powolnej zmianie nawyków żywieniowych, aż 50, 60, 70, 90, a później 90% twojego pożywienia będą stanowić pokarmy nieprzetworzone, pełnoziarniste i najzdrowsze z możliwych. Zapewniam cię – 90% zdrowego jedzenia w diecie może zdziałać cuda w składzie twojego ciała.
Spożycie kalorii to trudny temat. Indywidualny metabolizm sprawia, że niesłychanie ciężko jest podać konkretną liczbę kalorii, którą dana osoba powinna przyjmować. Niestety, pytanie o ilość kalorii jest jednym z najczęściej zadawanych trenerom personalnym i dietetykom. Cóż, dla większości ludzi sprawdza się proste zalecenie: 22-25 x masa ciała w kilogramach, lecz nie jest to precyzyjny wyznacznik.
Prawdziwa moc transformacji ciała nie leży w manipulowaniu ilością przyjmowanych kalorii, lecz w dostarczaniu do swojego ciała i umysłu pełnowartościowego pożywienia. Makroelementy, takie jak białka, tłuszcz, węglowodany, a także kalorie, które ich dostarczają, dają nam trochę zabawy, lecz prawdziwa magia zaczyna się, gdy zapewnimy sobie paliwo w postaci dużej ilości witamin, minerałów, przeciwutleniaczy i energii z pełnowartościowej żywności. Zapraszamy na konsultacje dietetyczne, połączone z indywidualnym programem treningowym do Centrum Treningowego i Poradni Dietetycznej Fitnow w Krakowie…
Tylko holistyczne podejście do tematu diety i sylwetki daje 100% efekty….