JEDYNY „LEK” KTÓRY DZIAŁA…

JEDYNY „LEK” KTÓRY DZIAŁA…

JEDYNY „LEK” KTÓRY DZIAŁA… 300 491 FitNow - treningi personalne

Wielu pacjentów boryka się z „polifarmacją” (stosowaniem wielu leków), która ma pomóc w walce ze schorzeniami. W większości przypadków leki mają efekty uboczne oraz mogą wchodzić ze sobą w interakcje, co jest oczywiście niekorzystne.

Lek na całe zło… A co jeśli istnieje tylko JEDEN „lek”, który działa na wszystkie te przypadłości i nie powoduje żadnych efektów ubocznych? Mówię oczywiście o bezsprzecznym wpływie ćwiczeń na nasze zdrowie. Kiedy poproszono mnie o wymyślenie najlepszego planu ćwiczeń, który moi pacjenci mogliby wykonać w ciągu 15 minut, chciałem stworzyć taki plan, który będzie najbardziej efektywnym wyciskiem, jeśli chodzi o zapobieganie chorobom i leczenie najbardziej popularnych przypadłości.

15 minutowy trening… W przypadku większości chorób przewlekłych połączenie ćwiczeń oporowych z aerobowymi jest zazwyczaj lepsze niż stosowanie tych typów ćwiczeń oddzielnie. Jednak moim klientom zwykle brakuje czasu, by najpierw spędzać 30 minut na rowerze, a następnie podnosić obciążenia przez kolejne 30-60 minut. Jeśli chcę żeby stosowali się do moich zaleceń, muszę zaproponować im „minimalną, skuteczną dawkę”. Właśnie na tym polega ten 15 minutowy trening.

Trening obwodowy całego ciała z hantlami… By spełnić kryteria stworzyłem trening obwodowy całego ciała z hantlami, który można wykonywać na siłowni, w hotelu, a nawet w domu (z zestawem hantli i ławką). Chciałem również, żeby trening był dopasowany do przeciętnego Kowalskiego pod kątem poziomu trudności (być może osoby o mniejszych zdolnościach będą musiały zmienić ćwiczenia na nogi). Produkt końcowy poprawia regulację poziomu cukru we krwi, wzmacnia kości, wyrównuje ciśnienie, buduje mięśnie, zmniejsza ilość tłuszczu i poprawia humor.

Trening… Wykonaj 10 powtórzeń każdego z poniższych ćwiczeń:

  • Wyciskanie hantli na ławce (10-12 powtórzeń)
  • Wiosło w opadzie z hantlą (10-12 powtórzeń)
  • Przysiady z hantlami (10-12 powtórzeń)
  • Martwy ciąg z hantlami (10-12 powtórzeń)
  • Wypady z hantlami (10-12 powtórzeń)

Rób sobie minimalne odpoczynki pomiędzy ćwiczeniami lub wcale. Pod koniec każdego obwodu, odpoczywaj od 30 sekund do jednej minuty.