JAK UTRZYMAĆ WAGĘ PO DIECIE REDUKCYJNEJ?

JAK UTRZYMAĆ WAGĘ PO DIECIE REDUKCYJNEJ?

JAK UTRZYMAĆ WAGĘ PO DIECIE REDUKCYJNEJ? 300 452 FitNow - treningi personalne

Tak – możesz utrzymać znaczną część swoich rezultatów, ale niestety Nie – da się utrzymać ekstremalnie niskiej zawartości tłuszczu w organizmie przez dłuższy czas. Można zachować większość wypracowanych mięśni, jeśli masz odpowiednie nastawienie i jesteś przygotowany…

Poniżej sześć pomocnych rad:

Zawsze pamiętaj o liczeniu kalorii; Pamiętaj – utrata masy ciała i skład ciała są wynikiem bilansu energetycznego, czyli stosunku tego ile kalorii przyjmujesz i ile spalasz. Jeśli nagle zaczniesz jeść dużo więcej i przestaniesz wykonywać tak wiele ćwiczeń jak do tej pory, na pewno z powrotem przytyjesz. Dostosuj zatem swój program treningów do diety.

Nie pozbywaj się wagi kuchennej; Tylko dlatego, że osiągnąłeś swój cel, nie oznacza to, że masz zaprzestać trzymania się planu diety i rozmiaru posiłków. Bądź świadomy wielkości swoich porcji i nadal korzystaj z miar, dzięki którym osiągnąłeś to, co masz teraz.

Skoncentruj się na swoim stylu życia; Osiągnięcie celu wymagało kilku poważnych zmian w twoim stylu życia, dlaczego chcesz nagle zmienić swoje nowe podejście do zdrowia i kondycji fizycznej? Nie rezygnuj ze zdrowych nawyków żywieniowych, wizyt na siłowni i nadal otaczaj się osobami, które podchodzą do życia w ten sam sposób co ty!!!

Nie zapominaj o białku; Jeśli chcesz zachować swoje ciężko zarobione mięśnie i posiadać szybki metabolizm, musisz utrzymać również spożycie białka. Tym samym zapewnisz swoim mięśniom ochronę, by nie zostały spalone na energię.

Dostosuj odpowiednio ilość tłuszczów i węglowodanów; Większość diet mających doprowadzić do ekstremalnie niskiej zawartości tłuszczu w organizmie zawiera równie niską ilość węglowodanów oraz umiarkowanie niską ilość tłuszczów. Taki rodzaj diety trudno jest utrzymać na dłuższą metę. Staraj się spożywać około 30-40% kalorii z węglowodanów i 20-30% z tłuszczów każdego dnia, wartości dokładne zależne są od tego jak twój organizm reaguje na tłuszcze i węglowodany oraz od tego jak dużo ćwiczeń masz zamiar wykonywać. Taki stosunek makroskładników pomoże utrzymać poziom energii i obniżyć zmęczenie.

Utrzymaj się w granicy 5kg; Bardzo trudno zachować ekstremalnie niski poziom tkanki tłuszczowej przez cały rok. Jednak stabilizacja wagi w zakresie do 5kg powyżej najniższej jaką osiągnąłeś sprawi, że nadal będziesz wyglądać świetnie i łatwo zredukujesz dietę, gdy znów będziesz chciał osiągnąć absolutne minimum.
Pamiętaj chwila nieuwagi i cały wysiłek pójdzie na marne…