JAK UTRZYMAĆ CELE FITNESS!

JAK UTRZYMAĆ CELE FITNESS!

JAK UTRZYMAĆ CELE FITNESS! 300 459 FitNow - treningi personalne

 Nie musisz się martwić o to ile kilogramów wagi albo ile centymetrów stracisz, ale powinieneś nagradzać się za zdrowe nawyki.
Uważaj i bądź ze sobą szczery w kwestii wysiłków. Samo pójście na siłownię się nie liczy. Jeśli będziesz sobie za bardzo pobłażał, możesz zniwelować postępy, które do tej pory udało ci się poczynić.

4. Porozmawiaj z kimś… Gdy jest ci ciężko, dobrze jest z kimś porozmawiać, nawet z obcą osobą. Rozmowa z przyjacielem może ci pomóc przezwyciężyć obawy i niepokój.
Dodatkowo, czasem przyznanie, że jest ci ciężko, może sprawić, że będzie ci łatwiej poradzić sobie z problemem. Gdy nieustannie rozmyślamy o negatywach, ciężko jest dostrzec pozytywy. Dyskusja z inną osobą dostarcza nam innej perspektywy. Podczas swojej podróży fitness, zaplanuj trochę czasu z przyjaciółmi, by porozmawiać o celach, małych krokach, które już zrobiłeś i jakie masz w związku z nimi odczucia. Poznasz siebie i swoje cele znacznie lepiej.

5. Poszukaj pomocy specjalisty… Niezależnie od tego czy ten specjalista jest trenerem osobistym, psychologiem, dietetykiem – wsparcie profesjonalisty może być tym, czego potrzebujesz, by postanowienie stało się rzeczywistością.
Jeśli na przykład sam próbowałeś ustalić sobie dietę, ale nie do końca wiesz jak do tego podejść i nie tracisz wagi, powinieneś umówić się na spotkanie ze specjalistą od odżywiania. Nie ma się czego wstydzić – zawodowi sportowcy mają całe zastępy trenerów i dietetyków, którzy pomagają im ocenić postępy. Zapraszamy do Centrum Treningowego i Poradni Dietetycznej Fitnow.

6. Wypróbuj nową metodę… Jeśli po raz pierwszy rozpocząłeś program podnoszenia ciężarów i zamiast czerpać z tego przyjemność, strasznie się męczysz, zastanów się dobrze nad kontynuacją. Możesz przekonać się, że nie jesteś ze sobą szczery. Jeśli nienawidzisz spędzać czasu na siłowi i idziesz na nią tylko wtedy, gdy nie masz żadnej wymówk, by nie pójść, znajdź inną formę aktywności, która będzie sprawiać ci przyjemność. Wypróbuj alternatywy jak kickboxing, boot camp, albo zatrudnij trenera, aż w końcu znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie.
Mimo, że dokonywanie ciągłych zmian w programie nie jest pomocne, okazjonalne poprawki mogą przynieść korzyści, jeśli wspierają osiąganie celu.
Jeśli lubisz to co robisz, twój trening będzie o milion razy łatwiejszy i efektywniejszy…