GRZECHY FITNESSU…

GRZECHY FITNESSU…

GRZECHY FITNESSU… 1550 650 FitNow - treningi personalne

4. Utrata skupienia… Budowanie mięśni to coś więcej niż tylko stosowanie diety i chodzenie na siłownię X razy w tygodniu. Twoje ciało nie jest tutaj samodzielnym graczem, musisz zaangażować również umysł.
„Jeśli umysł może sobie coś wyobrazić, ciało może to osiągnąć,” jak mawiają filozofowie – i to jest prawda.
Zamiast tego:

Mięśnie trenuje się głową!! Bądź skupiony. Myśl o treningach i staraj się dążyć do osiągnięcia jeszcze lepszego postępu niż obecnie. Głowa to najważniejsza część ciała, którą powinieneś zaangażować. Bądź skoncentrowany – to podstawa!

5. Zarozumiałość… Możesz być pewny siebie, lecz możesz też być arogancki. Sukces może bardzo szybko doprowadzić do arogancji, jeśli nie jesteś ostrożny. Arogancja może wpływać na inne dziedziny życia oraz na innych ludzi w negatywny sposób. Nawet na tych, którzy wspierali cię od początku i podczas całego procesu przemiany.
Arogancja może doprowadzić do utraty poparcia, które pomogło ci osiągnąć to, co wypracowałeś ciężką pracą. O wiele lepszą postawą jest pozostanie skromnym i dzielenie się swoją radością z ludźmi, którzy pomagali ci przez cały czas. To oni przecież byli twoją inspiracją, nieważne czy to bezpośrednio przez doradzanie i podbudowywanie na duchu, czy pośrednio, gdy po prostu obserwowali twoje postępy.
Okazywanie zarozumiałości czy arogancji może sprawić, że ktoś pomyśli, że wszyscy dobrze wyglądający ludzie tacy są. Może nawet wywołać zmianę czyjegoś zdania na temat fitnessu.
Zamiast tego:
Bądź sobą i pozostań sobą – nie pozwól, by bezsensowne poczucie zbytniej pewności siebie wymknęło ci się spod kontroli.