ETYKIETA NA SIŁOWNI!!!

ETYKIETA NA SIŁOWNI!!!

ETYKIETA NA SIŁOWNI!!! 1550 650 admin

Nie pozostawiaj po sobie śladów…
Jeśli pocisz się na jakimś sprzęcie, zdezynfekuj go i przetrzyj, gdy skończysz. To coś więcej niż tylko przekazywanie zarazków – to po prostu niesmaczne.

Po załadowaniu talerzy na sztangę ściągnij je, gdy skończysz. Nie każdy korzysta z tego samego obciążenia i zmuszanie innych do rozładowywania twojej sztangi nie jest dobre.

Jeśli wziąłeś jakiś sprzęt, np. hantle, piłkę lekarską, gumy, skakankę itp., odłóż je na miejsce, gdy skończysz z nich korzystać. Jeśli nie będą na swoim miejscu, inni mogą mieć problemy z odnalezieniem ich.

Coś osobistego…
Noś odpowiednią odzież. Noś wygodne ubranie, które zakrywa najważniejsze partie ciała. Nikt nie chce oglądać wszystkich części twojego ciała, nie ważne za jak atrakcyjną osobę się uważasz.

Staraj się odpowiednio pachnieć. Jeśli to zapach twojego ciała, weź prysznic. Jeśli to perfumy lub woda kolońska, następnym razem jej nie używaj. Nawet jeśli tobie zapach ten się podoba, nie koniecznie musi podobać się innym. Silne zapachy dowolnego rodzaju mogą być denerwujące.

Uważaj na swój język. Bez względu na to w jakim towarzystwie obracasz się na co dzień, musisz pamiętać, że jesteś w miejscu publicznym. Przyjmijmy, że na stanowisku obok ciebie ćwiczy twoja babcia. Zachowaj umiar…

Chrząkanie i okrzyki. Nie są mi obce duże ciężary i nie jestem przeciwnikiem cichego sapania pod naprawdę ciężką sztangą. Lecz wrzaski przy każdym powtórzeniu tak głośne, by cała siłownia słyszała, to już chyba przesada.

Stukanie i rzucanie ciężarami. Po pierwsze, tak samo jak krzyki, może być bardzo rozpraszające dla innych. Po drugie, może spowodować uszkodzenie sprzętu. Jeśli będziesz uderzać hantlą o hantlę, możesz doprowadzić do ich zniszczenia lub poszczerbienia, a jeśli będziesz rzucać nimi o ziemię, możesz powyginać uchwyty. Postaraj się opanować.

Bądź świadomy swojej przestrzeni…
Nie siedź na sprzęcie, na który ktoś może czekać, by go użyć.

Jeśli ktoś czeka w kolejce na sprzęt, którego aktualnie używasz i wykonujesz wiele serii, pozwól mu ćwiczyć na zmianę z tobą. To samo działa w drugą stronę – jeśli ktoś używa sprzętu, którego aktualnie potrzebujesz i wykonuje wiele serii, zapytaj czy możesz poćwiczyć równolegle z nim.

Nie blokuj dostępu do sprzętu stojąc zbyt blisko.

Nie blokuj przejść pomiędzy maszynami.

Spróbuj dać innym poczucie nieskrępowania, a na pewno odwzajemnią ten komfort…