CIESZ SIĘ LATEM I POZOSTAŃ FIT…

CIESZ SIĘ LATEM I POZOSTAŃ FIT…

CIESZ SIĘ LATEM I POZOSTAŃ FIT… 300 449 FitNow - treningi personalne

 Zwalcz strach przed wakacjami…Nic nie pochłania twoich myśli bardziej niż obsesja na punkcie cofnięcia swoich postępów podczas wakacji. Ale wakacje nie muszą opierać się jedynie na tropikalnych drinkach przepełnionych cukrem ani na rundkach po knajpach. Kilka drinków na tydzień nie pozbawi cię postępu, ale jeśli chcesz, by twój sześciopak nadal był widoczny, a kac trzymał się od ciebie z daleka, nie powinieneś chodzić do baru kilka razy w tygodniu. Zastosuj mantrę: wszystko w rozsądnych ilościach.
Nie wszystkie napoje alkoholowe tworzone są w jednakowy sposób. Zamiast miksów przepełnionych kaloriami z soków owocowych albo margarity, poproś o wodę sodową i dodaj cytrynę lub limonkę oraz wybrany alkohol. Jeśli nie masz ochoty na drinka, wypij jasne piwo albo kieliszek wina. I nie, to wcale nie oznacza, że powinieneś wypić ich więcej.

Zaplanuj swój czas…Chociaż lubię chodzić na plażę, uwielbiam również zwiedzać rejon, w którym przebywam. Każdą wycieczkę planuję z wyprzedzeniem i zwiedzam lokacje, które wymagają nieco wędrówki. Chodzenie po górach albo spacerowanie, np. po lesie pozwoli ci obejrzeć lokalne widoki i jednocześnie będziesz pracował nad swoim sercem oraz płucami.

Uniknij niezdrowych posiłków…Przygotowanie się i wiedza na temat jedzenia dostępnego w hotelu również może być bardzo pomocna. Jeśli wiesz, że w hotelu są ograniczone opcje, przygotuj sobie torbę na podróż.
Zawsze podróżuję z jedzeniem, które nie psuje się łatwo. Zabranie ze sobą płatków owsianych, proszku proteinowego, batonów proteinowych i migdałów oznacza, że zawsze mam do dyspozycji zdrowe opcje. Te produkty nie zastępują wszystkich moich posiłków, gdy jestem na urlopie, ale większość z nich jest lepsza od tego, co można znaleźć w lokalnych sklepach spożywczych albo w hotelowym minibarze. Mając pod ręką zdrowe przekąski, zmniejszasz prawdopodobieństwa jedzenia samych posiłków niezgodnych z twoją dietą.
Weź też coś ze sobą na grilla…
Jedną z najłatwiejszych sytuacji społecznych, które można ukierunkować na zdrowe jedzenie jest grill. Jedzenie przygotowywane jest przy tobie, więc masz więcej do powiedzenia na temat tego, co jesz i w jaki sposób to jest przygotowane. Możesz nawet przynieść ze sobą kilka źródeł beztłuszczowego białka, by wrzucić na grilla.
Zazwyczaj dodatki są powodem zmartwień. Zawsze możesz zaoferować przygotowanie jednego lub dwóch zdrowych dodatków i przynieść je ze sobą.

Pamiętaj…Pamiętaj, że wszystko sprowadza do cieszenia się latem w sposób umiarkowany. Warto powtórzyć: Im bardziej zrównoważone jest twoje podejście do fitnessu i zdrowego odżywiania się przez cały rok, tym większe jest prawdopodobieństwo zachowania rezultatów, nad którymi tak długo pracowałeś.