CIESZ SIĘ LATEM I POZOSTAŃ FIT…

NIE JESTEŚ SAM...

sobota, 23 Lipiec 2016

Pracowałeś ciężko, by świetnie wyglądać latem, ale mnóstwo pułapek czeka na ciebie na imprezach, grillach, a nawet na twoich letnich wakacjach. Oto jak zachować szczytową formę i dobrze się bawić.

Nie jesteś sam! Wielu moich przyjaciół i klientów obawia się tego samego. Ale połączenie dobrej zabawy z dbaniem o zachowanie sprawności fizycznej to wcale nie takie trudne zadanie, jak się wydaje.
Chociaż ważne jest, by skupić się na sprawności fizycznej, wspólne spędzanie czasu z przyjaciółmi i bliskimi osobami to cała przyjemność z życia. Nie możesz z niej zrezygnować tylko dlatego, że boisz się, że nieco zmieni się twoja rutyna.
Wszyscy trenujemy, zdrowo się odżywiamy i jesteśmy oddani naszym celom fitness, ale czasem musimy sobie przypomnieć, że odpowiadanie „tak” na zaproszenia lub wyjście do miasta to całkowicie normalna rzecz i niekoniecznie będzie siać spustoszenie w twoim trybie życia. Przy odrobinie odpowiedniego planowania i przygotowania oraz zastosowaniu poniższych wskazówek, możesz przeżyć najbardziej fit lato!

Spraw, by fitness był zabawą…To naprawdę jest moją zasadą numer jeden dotyczącą fitnessu. Jeśli nie cieszysz się treningami, nie będziesz się ich trzymał na dłuższą metę… więc trzeba coś z tym zrobić!
Moja sugestia? Odnajdź czynności, których wykonywanie sprawia ci przyjemność, weź ze sobą znajomych i bierz się do roboty! Jeśli kisiłeś się na siłowni przez całą zimę, nadszedł czas, żeby spróbować nowych aktywności i wyjść na dwór, by doświadczyć ciekawych przygód.
Daj sobie spokój z kardio na siłowni lub w domu i wyjdź na ŚWIEŻE POWIETRZE. Gdy cieszysz się pobytem na zewnątrz, masz wrażenie, że wykonujesz znacznie mniej pracy.

Zaproś przyjaciół na „happy hour”…Wspaniała pogoda i happy hour to świetne połączenie latem. Zamiast iść na drinki po pracy, zaproś kilku znajomych na treningowy happy hour. To mały trik, który zastosowałem kilka lat temu, gdy moją misją było zrzucenie nadmiernej wagi. Takie podejście pomogło mi (i moim przyjaciołom) zmniejszyć ilość przyjmowanego alkoholu. Zabawne czynności, nad którymi warto się zastanowić to wędrówki, paddleboarding na stojąco, pływanie kajakami, joga albo spinning, bieganie po plaży lub po prostu jeden z twoich ulubionych sportów uprawianych na zewnątrz. Może tenis?