ATUT SYLWETKI – TUŁÓW…

ATUT SYLWETKI – TUŁÓW…

ATUT SYLWETKI – TUŁÓW… 300 452 FitNow - treningi personalne

Dieta i tkanka tłuszczowa… Są szanse, że jeśli ćwiczysz regularnie, posiadasz już całkiem niezłe mięśnie brzucha. Problem tkwi jednak w tym, że schowane są one pod warstwą tkanki tłuszczowej. By pokazać swoje ciężko wypracowane mięśnie, musisz obniżyć poziom tkanki tłuszczowej. Niestety ścisła dieta jest tutaj koniecznością. Dobór diety to sprawa bardzo osobista i zależna od twoich preferencji smakowych, czasowych i finansowych. Jednak tak długo jak zachowujesz deficyt kaloryczny i jesteś w stanie trzymać się diety tydzień po tygodniu i miesiąc po miesiącu, powinieneś być w stanie odsłonić swoje mięśnie brzucha. Im więcej tłuszczu masz w swoim ciele, tym dłużej zajmie ci ujawnienie swojego sześciopaku, lecz jeśli wytrwasz do końca – zwycięstwo będzie gwarantowane.

Jeśli nie chcesz stosować konkretnej diety, ale marzysz o szczupłej sylwetce, spróbuj zastosować 10 porad, by w prosty sposób kontrolować wagę;

  1. Jedz 6 małych posiłków dziennie.
  2. Zawsze jedz śniadanie.
  3. Każdy posiłek powinien zawierać chude białko.
  4. Jedz jak najwięcej warzyw.
  5. Dodawaj niewielką ilość węglowodanów złożonych do posiłków przed i po treningach.
  6. Pij głównie wodę, herbaty ziołowe i niesłodzoną zieloną herbatę.
  7. Unikaj napojów kalorycznych, przede wszystkim słodkich napojów gazowanych.
  8. Wyrzuć z diety węglowodany przetworzone – biały chleb, ryż, makaron, cukier, słodycze i fast foody.
  9. Nie mieszaj pokarmów o dużej zawartości tłuszczu z pokarmami o wysokim indeksie glikemicznym.
  10. Błonnik to twój przyjaciel – jedz pieczywo tylko pełnoziarniste.