ALTERNATYWY Z MASĄ CIAŁA…

ALTERNATYWY Z MASĄ CIAŁA…

ALTERNATYWY Z MASĄ CIAŁA… 300 458 FitNow - treningi personalne

Pompki w staniu na rękach, zamiast wyciskania w pionie;Wyciskanie w pionie jest jedną z najbardziej podstawowych technik treningu siłowego i to nie bez powodu. To świetny sposób na zbudowanie siły górnej części ciała, jak również mocnego tułowia. Pompki w staniu na rękach to w zasadzie ten sam ruch, tyle, że do góry nogami.
W przeciwieństwie do standardowej odmiany, pompki w staniu na rękach wymagają dużo siły. Jeśli nie jesteś gotowy do tego ćwiczenia, spróbuj wykonywać je uginając biodra i opierając stopy na ławce.

Podciąganie się zamiast ściągania linki górnego wyciągu; Nawet faceci, którzy wolą podnoszenie ciężarów zamiast ruchów z masą ciała, uznają podciąganie się na drążku za króla ćwiczeń pleców. Każdy powinien się podciągać, a jeśli nie możesz dojść do wprawy, skorzystaj z pomocy gum. (gumy LoopTraining KLIKNIJ TUTAJ –  FILM INSTRUKTAŻOWY) Więcej na temat jak poprawić swoją siłę podciągania znajdziesz tutaj.
Dla większości ludzi zakres 10-15 powtórzeń jest już sporym wyzwaniem. Jednak, podobnie jak w pompkach, jeśli podciąganie się na drążku będzie dla ciebie zbyt łatwe, istnieje wiele sposobów, by zwiększyć poziom trudności. Przykładem jest; podciąganie się z klaskaniem, wspieranie ciągiem, podciąganie się na jednej ręce, gdzie druga trzyma nadgarstek ręki pracującej oraz podciąganie się na jednej ręce, gdzie druga nie bierze w ogóle udziału w ćwiczeniu.

Podciąganie się do sztangi zamiast wiosła sztangą w opadzie tułowia; Podciąganie się do sztangi (znane również jako przeciwne wiosło) jest doskonałym narzędziem dla początkujących, by zbudować siłę przed wykonaniem pełnego podciągania na drążku. Również zaawansowani sportowcy mogą czerpać korzyści z podciągania się do sztangi.
Spróbuj umieścić je w programie tuż po standardowym podciąganiu się na drążku, gdy twoje mięśnie pleców są już dość mocno sfatygowane. Jeśli nawet wtedy będą za lekkie, spróbuj umieścić stopy nieco wyżej (np. na ławce) i dodać element plyometryczny do ćwiczenia. Zaufaj mi, to ćwiczenie jest cięższe niż na to wygląda.