7 NAWYKÓW AKTYWNYCH SPORTOWCÓW…

Wzmocnij siłę fizyczną, psychiczną i duchową...

poniedziałek, 2 Październik 2017

Życie każdgo sportowca bywa czasami trudne, zwłaszcza jeśli masz przed sobą wiele wyzwań, a każdy doradza ci coś innego. Przestrzegaj tych 7 nawyków, a wkrótce to Ciebie wszyscy będą pytać o radę, jak uzyskać tak silne i stabilne fizycznie ciało i umysł...

1. Popracuj nad dietą… Przestań jeść niezdrowe jedzenie. Pozbądź się płatków śniadaniowych, nie kupuj fast foodów i oprzyj się pokusie, gdy znajomi będą wyciągać cię na cotygodniową (lub codzienną) wycieczkę do McDonalda.
Przestań omijać śniadania. Może słyszałeś o diecie typu „jem, nie jem”, znanej też jako „okresowy post”, gdy przeglądałeś 50 blogów z poradami, każdy lepszy od poprzedniego. Na pewno nie potrzebujesz okresowego postu. Twoje ciało oczekuje trzech solidnych posiłków dziennie oraz kilku mniejszych pomiędzy nimi. Taka dieta może rzeczywiście sprawić, że będziesz szczuplejszy, jeśli zachowasz odpowiednio wysoką ilość białek i umiarkowane porcje węglowodanów oraz tłuszczów.
Staraj się jeść pożywne i wartościowe produkty. Twoi znajomi będą myśleć, że jesteś szalony i w ten sposób normalni ludzie są w stanie wyszczupleć, lecz kogo to obchodzi? Bycie normalnym jest zbyt powszechne, a przeciętność nigdy jeszcze nie pomogła w byciu najlepszym.

2. Żyj tak, jak mówisz… Naucz się tego w młodym wieku i kontynuuj w przyszłości. Pracowałem już z wieloma sportowcami i od ponad 10 lat słyszałem zbyt wiele pustych obietnic i sprytnych wymijających odpowiedzi.
To naprawdę przykre, że tak trudno w dzisiejszych czasach o uczciwość, nawet wobec samego siebie. Jeśli mówisz, że masz zamiar coś zrobić, to zrób to i idź z tym na całość. Jeśli dajesz słowo, nie szukaj wymówki: spraw wszystko, by go dotrzymać.

3. Na siłowni daj z siebie wszystko. Wszystko sprowadza się do szczerości. Bądź uczciwy wobec siebie. Gdy patrzysz w lustro po treningu, zadaj sobie pytanie: „Czy dziś dałem z siebie wszystko?”
To jest to, o co chodzi w treningu. Ty, kontra Ty!!! Doprowadź się do granic wytrzymałości i przekrocz je. Dowiedz się co to jest ból i pokonaj go.
Bij rekordy i zawsze trenuj tak, by zrobić chociaż odrobinę więcej niż na poprzednim treningu.