7 LEKCEWAŻONYCH POWODÓW GŁODU…

7 LEKCEWAŻONYCH POWODÓW GŁODU…

7 LEKCEWAŻONYCH POWODÓW GŁODU… 1550 650 FitNow - treningi personalne

3. Jedzenie wzrokiem… Coraz więcej badań twierdzi, że samo oglądanie pysznych potraw wzmaga apetyt.
Cóż za odkrycie…
Jedzenie, które widujesz na zdjęciach, w telewizji, w internecie, w reklamach lub na biurku współpracownika może wywołać uczucie głodu. Zapach jest kolejnym silnym stymulantem. Wchodząc do pokoju wypełnionego aromatem pysznego jedzenia nie dziwi cię uczucie ssania w żołądku.
To prawie niemożliwe, by całkowicie uniknąć oglądania tych wszystkich pyszności, lecz jeśli czujesz, że możesz się oprzeć pokusie – warto spróbować.

4. Pora dnia… Większość z nas ma nawyk odczuwania wzmożonego głodu w porach typowych na posiłki: rano, w południe i wieczorem.
Jeśli twój plan diety przewiduje zdecydowanie częstsze posiłki, nie bądź zaskoczony odczuwając głód właśnie w tych porach.
Może to być szczególnie dotkliwe, jeśli to nie twój czas na posiłek, a wokół ciebie wszyscy pochłaniają swoje skrupulatnie przygotowane obiadki.
Jeśli masz problemy z zachowaniem diety patrząc jak inni jedzą i samemu odczuwając głód, spróbuj nieco zmienić swój plan tak, by dopasować niektóre posiłki do określonych, tradycyjnych godzin.
Twoje ciało szybko przystosuje się do nowego systemu, lecz do tego czasu możesz czuć pewną tęsknotę za dawnymi posiłkami.

5. Wypijanie swojego jedzenia… Okazuje się, że diety wysoko-proteinowe i nisko-węglowodanowe pomagają kontrolować głód i dają uczucie sytości po posiłkach. Jeśli jednak chodzi o hamowanie głodu, nadal najważniejszy jest sposób w jaki skonsumujesz swoje białko.
Jeśli zastąpisz shaker nożem i widelcem, zwróć uwagę na fakt, że dwa posiłki stałe są bardziej skuteczne w hamowaniu głodu niż ich płynne odpowiedniki.
Badani otrzymali posiłki o tej samej wartości odżywczej, jedni shake’i proteinowe, a drudzy pierś z kurczaka. Różnica była znacząca – badani po spożyciu shake’a wciąż czuli głód, a po kurczaku, został on zaspokojony.
Pomimo faktu, że suplementy mogą pomóc ci osiągnąć cele fitness, nie zapominaj, że nie są one zamiennikami posiłków, lecz wciąż tylko suplementami!