5 ZABÓJCZYCH WOD…

Treningi CrossFit...

wtorek, 21 czerwca 2016

CrossFit wymaga pewnego poziomu szaleństwa. Nie chodzi tu o bycie kompletnym świrem, lecz trzeba mieć na tyle samozaparcia, by pomimo bólu i trudu ćwiczyć do skończenia treningu w całości.

Ponieważ treningi CrossFit bywają naprawdę brutalne, czasem czuję się bliski omdlenia trenując 3 razy w tygodniu. Jednak ogólnie mówiąc jestem z siebie dumny, że udaje mi się trenować w ten sposób.

Czym właściwie są WOD? Jeśli jesteś początkujący w CrossFicie, prawdopodobnie nigdy nie słyszałeś o WOD (workout of the day). Zasadniczo wystarczy, że udasz się na siłownię CrossFit, a otrzymasz gotowy trening.
Osobiście nie zawsze wykonuję zaplanowane przez innych WOD, czasem przeglądam wcześniejsze dzienniki rozkładu treningu i szukam brutalniejszego. W przeciwnym razie moja forma mogłaby spaść…
Te 5 treningów CrossFit ma szczególne miejsce w mojej pamięci, może dlatego, że moje ciało ciągle mi o nich przypomina. Niektóre wybrałem dlatego, że są trudne, inne bo są fajne, a jeszcze inne dlatego, że są doskonałym przykładem tego czego ludzkie ciało może dokonać.

Zostaw hantle i wypróbuj CrossFit WOD!

Murph    
Bieg na bieżni 1,5km
Podciąganie na drążku 100 powtórzeń
Pompki 200 powtórzeń
Przysiady z masą ciała 300 powtórzeń
Bieg na bieżni 1,5 km

 

Fran    
Thrusters ze sztangą 21, 15, 9 powtórzeń
Podciąganie na drążku 21, 15, 9 powtórzeń

 

Kalsu    
Thrusters ze sztangą 100 powtórzeń na czas plus co minutę 5 Burpees

 

Linda    
Martwy ciąg ze sztangą (150% masy ciała) 10, 9 ,8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 powtórzeń
Zarzut sztangą (75% masy ciała) 10, 9 ,8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 powtórzeń
Wyciskanie sztangi na ławce (100% masy ciała) 10, 9 ,8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 powtórzeń

 

Wittman – 7 rund na czas    
Wymachy kettlebell 15 powtórzeń
Zarzut sztangą (45kg) 15 powtórzeń
Skoki na pudło (60cm wysokości) 15 powtórzeń

UWAGA! Te treningi są trudne i wymagają doświadczenia. Jeśli standardowe obciążenia są dla ciebie zbyt duże, powinieneś je zmniejszyć.
PAMIĘTAJ – WALCZ DO KOŃCA!!!