25 SPOSOBÓW NA REDUKCJE WAGI…

Popraw zdrowie...

wtorek, 21 Maj 2019


22. Jedz więcej posiłków każdego dnia… Zaleca się jeść 5-6 małych posiłków dziennie. Energia jest wtedy dostarczana regularnie, a Ty jesteś cały dzień pełen wigoru i praktycznie nie odczuwasz głodu. Musisz jednak pamiętać aby posiłki pozostały małe, a spożycie kalorii było stale na niskim poziomie. Dobrym pomysłem jest jedzenie trzech nieco większych posiłków dziennie, a pomiędzy nimi trzech malutkich przekąsek.

23. Wykonuj ćwiczenia na duże partie mięśniowe… Jeśli chcesz się pozbyć tłuszczu efektywnie podczas treningu, musisz robić ćwiczenia angażujące największe mięśnie. Spowodowane jest to prostym faktem – im więcej tkanki mięśniowej wykonuje pracę , tym więcej kalorii jest spalanych.
Najlepsze są zatem przysiady, podciąganie się na drążku, pompki oraz inne ćwiczenia pleców, klatki piersiowej i nóg. Są najbardziej efektywne na drodze do osiągnięcia płaskiego brzucha, pomimo faktu, że nie angażują mięśni brzucha bezpośrednio.

24. Odpuść sobie jeden dzień w tygodniu…Chociaż trzeba bardzo uważać na dietę i ograniczanie kalorii, dobrze jest też raz na jakiś czas dać sobie dzień przerwy. To jest fizycznie i psychicznie użyteczne, ponieważ pomaga trzymać się planu całkowitej utraty tłuszczu tak długo, jak trzeba.
Wiele planów treningowych zawiera dzień przerwy co 5-7 dni, w którym można nacieszyć się „złym jedzeniem”. Ważne, by jeść w rozsądnej ilości.

25. Nie próbuj pozbyć się jedynie tłuszczu z brzucha… Nawet jeśli tłuszcz z brzucha jest tym, czego przede wszystkim chcesz się pozbyć, skupianie się jedynie na tym, doprowadzi co najwyżej do przeciętnych wyników. Nie można ograniczać redukcji tłuszczu do konkretnej części ciała. Wykonywanie ćwiczeń brzucha, niezależnie od tego jak często i jak intensywnie będziesz je trenował, nie przyczyni się do redukcji tłuszczu głównie z brzucha. Trzeba skupić się ma wykonywaniu ćwiczeń, które spalają najwięcej tłuszczu ogólnie, a wtedy efekty dosięgną również Twojego brzucha.