25 SPOSOBÓW NA REDUKCJE WAGI…

Popraw zdrowie...

wtorek, 21 Maj 2019


10. Trenuj z partnerem…
Trening z przyjacielem, partnerem lub znajomym może okazać się bardzo przydatny, gdy starasz się spalić trochę upartego tłuszczu z brzucha. Możecie się razem wspierać i motywować, gdy jedno z Was straci zapał.
Uważaj jednak wybierając towarzysza do ćwiczeń. Powinna to być osoba motywująca i nastawiona pozytywnie do fitnessu. Wybierz kogoś z kim lubisz spędzać czas i pamiętaj, by był to ktoś kto poważnie myśli o treningu i ma wybrany cel.

11. Podejmuj dobre decyzje kupując jedzenie…By móc jeść zdrową żywność, trzeba ją w pierwszej  kolejności kupić. Oznacza to, że należy wiedzieć co jest zdrowe, a co nie. Warto kształcić się w kierunku zdrowego odżywiania i zawsze czytać etykiety kupowanych produktów. Pamiętaj, by nigdy nie kupować żywności, jeśli nie wiesz z czego jest zrobiona.

12. Zamień słodycze na owoce… Bezmyślne przekąski mogą zrujnować każdą dietę. Dlatego zaleca się zamienić słodycze, cukierki i inne niezdrowe przekąski na owoce i warzywa. To da ciału więcej błonnika, witamin, a także zmniejszy ilość spożywanych kalorii.


13. Nie zapominaj o śniadaniu… Niektórzy ludzie nie jedzą śniadań i są szczupli, więc ta zasada nie zawsze jest konieczna. Jednakże przeważnie zjedzenie pożywnego śniadania zapewnia solidną dawkę energii na cały dzień. Sprawia też, że w ciągu dnia odczuwamy mniejszy głód i zmniejsza się pokusa, by zjeść coś małego, a wysokokalorycznego jak batonik czy cukierek. Najlepiej jeść śniadania bogate w białka i błonnik.

14. Jedz powoli i w skupieniu… Badania wykazały, że ludzie, którzy jedzą powoli tracą na wadze szybciej. Należy żuć jedzenie dokładnie i gryźć mały kęsami. Robiąc tak, dajesz swojemu ciału czas, by wysłało sygnał o napełnieniu (pamiętasz zasadę 20 minut?). Ułatwia to jedzenie mniejszych ilości i ograniczenie głodu.

15. Ćwicz każdego dnia, o ile to możliwe… Można znaleźć wiele sposobów spalenia kalorii jeśli tylko naprawdę tego chcesz. Trzeba szukać dowolnego sposobu, by zwykle się poruszać. Nie ważne czy chodzi o wspinanie się po schodach, parkowanie samochodu nieco dalej niż do tej pory, czy koszenie trawnika, takimi sposobami stwarza się aktywny tryb życia. Gdy zaczniesz żyć aktywnie, prawdopodobieństwo schudnięcia sięga 100%.