25 SPOSOBÓW NA REDUKCJE WAGI…

Popraw zdrowie...

wtorek, 21 Maj 2019

Nadmiar tłuszczu brzusznego jest powiązany z cukrzycą, chorobami serca i zwiększonym ryzykiem śmierci. Dzięki przedstawionym w artykule sugestiom możesz zmienić nawyki żywieniowe przez co również poprawić zdrowie.

1.Uzyskaj radę od specjalisty…
Konsultacja z dietetykiem, który prawidłowo oceni obecną dietę oraz wprowadzi odpowiednio poprawiony zbilansowany plan dietetyczny jest kluczem do sukcesu. Wiele osób nie wie, które produkty są tak naprawdę dobre, a które złe. Z tego powodu niezwykle ważne jest, by dieta była dopasowana do indywidualnych potrzeb organizmu.

Fitnow Cetrum Treningowe i Poradnia Dietetyczna-  KLIKNIJ TUTAJ

2.Ćwicz z Kettlebells…                              Kettlebells pracują nad całym pasmem mięśniowym, nie skupiając się na izolacji mięśni, przez co zmuszają do pracy większą partię mięśni i spalają więcej kalorii podczas i po ćwiczeniach.

3.Dodaj do swojej diety więcej białka…                      Białko jest jednym z trzech makro-składników, które potrzebuje organizm (wraz z tłuszczem i węglowodanami). Większość ludzi nie je wystarczająco dużo białka i należy to zmienić.
Białko w diecie powoduje o wiele łatwiejszą utratę tkanki tłuszczowej z następujących powodów:

  • Pomaga zredukować apetyt, co oznacza, że ochota na jedzenie będzie mniejsza.
  • Proteiny dają ciału sygnał do krótkotrwałego przyspieszenia metabolizmu, w wyniku czego spalisz więcej kalorii podczas trawienia.
  • Mięśnie potrzebują białka do rozwoju. Większa masa mięśniowa również przyspiesza metabolizm.
  • Proteiny można znaleźć w jajach, mięsie, rybach, orzechach, fasoli i nasionach.