10 PRZYCZYN BRAKU POSTĘPU W TRENINGU…

Przestań popełniać błędy, a zobaczysz rezultaty...

czwartek, 30 Marzec 2017

7.NIE ROZGRZEWASZ SIĘ WYSTARCZAJĄCO…Poprawna rozgrzewka podnosi temperaturę ciała i rozluźnia tkanki, co prowadzi do zwiększenia elastyczności mięśni, ścięgien i wiązadeł. Możesz przygotować ciało do treningu rollerem – wałkując plecy, pośladki, uda. Następnie wykonaj kilka dynamicznych ćwiczeń z masą ciała; przysiady, podskoki etc, które przygotują cię do właściwego treningu.

8.OPUSZCZASZ TRENING, JEŚLI JESTEŚ OBOLAŁY…Ból mięśni niekoniecznie musi być aż tak dolegliwy, by zrujnować trening. W rzeczywistości na przykład krótkie sprinty metaboliczne, mogą załagodzić ból i zbudować większą wytrzymałość poprzez zwiększenie przepływu krwi oraz dostarczenie tlenu i składników odżywczych do mięśni. Zalecamy zestawy sprintów na rowerze – 10 sekund sprint + 2 minuty spokojnej jazdy.

9.RUJNUJESZ CAŁĄ TYGODNIOWĄ PRACĘ W WEEKEND…Jeśli przez cały tydzień trzymasz się rutyny treningowej i diety, a w weekend sobie odpuszczasz, nie masz szans na postęp i rezultaty jakich oczekujesz. Możesz dać sobie trochę swobody w jeden dzień w tygodniu, ale jeśli zaczynasz od piątku i kończysz na niedzieli, marnujesz cały treningowy tydzień.

10.NIE MASZ CELU TRENINGOWEGO.. Musisz wyznaczyć cel do którego dążysz i założyć czas w którym masz zamiar go zrealizować. Jeśli treningi i dieta nie są dostosowane do celu, brak postępów spowoduje frustrację i porzucenie planu. Określenie, że chcemy zmian jest świetne na początku, ale po jakimś czasie należy zmodyfikować bądź dietę, bądź plan treningowy jeśli nie ma rezultatów. Wyznacz wówczas nowy cel i określ czas realizacji. Musisz być konsekwentny.