ZREGENERUJ SWOJE CIAŁO….

Wzmacniająco - relaksujące zalety Pilates...

środa, 5 Październik 2016

Pilates powszechnie znany ze swojej mocy uzdrawiania, wzmacniania i relaksowania ciała, ma kompleksowy wpływ na działanie całego organizmu... Samo pojęcie Pilates znacza system ćwiczeń fizycznych, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich części ciała...

System Pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Joe Pilatesa – twórcy metody – celem jest wzmocnienie mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenie kręgosłupa, poprawa postawy, uelastycznienie ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólna poprawa kondycji fizycznej.

Główne zalety metody Pilates:

1. Funkcjonowanie umysłu Pilates buduje siłę mentalną i poprawia skupienie, ponieważ każde powtórzenie, każde ćwiczenie i sekwencja wymaga skupienia i koncentracji.

2. Świadomość ciała Lepsza kontrola ciała i jego świadomość wpływa na to w jaki sposób się poruszasz i jak radzisz sobie z codziennymi wyzwaniami, nie tylko fizycznymi.

3. Organy wewnętrzne Pilates poprawia optymalną wydajność funkcjonowania organów wewnętrznych, co pozytywnie wpływa na wydolność organizmu jako całości oraz pomaga obniżyć ciśnienie krwi i poziom cholesterolu.

4. Wewnętrzna harmionia Uwalnianie endorfin powoduje, że czujesz się lepiej i myślisz pozytywnie – zarówno fizycznie jak i psychicznie.

5. Sprawność fizyczna Pilates poprawia ogólną sprawność fizyczną, ponieważ rozwija praktycznie wszystkie formy aktywności fizycznej od elastyczności po wytrzymałość.

6. Cross-Trening Pilates stosuje wielu zawodowych sportowców różnych dyscyplin, by osiągnąć maksimum swoich możliwości wyścigowych.

7. Oddychanie Poprawne oddychanie pozwala na dostarczenie optymalnej ilości tlenu do organizmu, a także pomaga pozbyć się toksyn i wpływa na zdrowszy wygląd skóry.

8. Relaks Podczas praktykowania systemu Pilates rozładowujemy napięcie i relaksujemy się odczuwając spokój i pozytywną energię.

9. Kształt ciała Pilates świetnie rzeźbi mięśnie tułowia i ramion. Wpływa równie pozytywnie na mięśnie brzucha, ud i pośladków.

10. Ułożenie ciała Właściwa postawa zmniejsza ryzyko odniesienia kontuzji i pomaga zachować zdrowe stawy z wiekiem.

11. Ciąża Pilates oferuje doskonałą oraz bezpieczną formę aktywności fizycznej dla kobiet w ciąży.

Szczerze polecamy jako formę zarówno wzmacniającą, relaksacyjną jak i rozciągającą i odprężającą…