ZGRABNE NOGI NA LATO…

SZYBKI TRENING ŁYDEK...

czwartek, 6 Kwiecień 2017

Dzisiaj mamy dla was coś specjalnego – trening łydek! Uwielbiam ćwicząc czuć w łydkach taką pompę, że przechodząc do kolejnego ćwiczenia delikatnie się zataczam!

Zanim zaczniesz trenować łydki, spróbuj masażu wałkiem piankowym. To rozluźnia mięśnie i umożliwia lepszy przepływ krwi oraz pomaga zapobiec urazom. Masaż wałkiem piankowym jest ważny przed treningiem nóg, bo naprawdę pomaga uzyskać pełen zakres ruchu w ćwiczeniach. Rozluźnione mięśnie brzuchate łydek umożliwiają świetny przepływ krwi dla uzyskania maksymalnej hipertrofii mięśniowej! Dzięki temu uzyskasz przyrosty, które pozwolą na ukształtowanie nóg tak, jak tego chcesz. Pamiętaj, by często również rozciągać łydki, by zapobiec urazom i utracie elastyczności. Zawsze zaczynaj od dynamicznej rozgrzewki przed treningiem.

Szybki trening łydek…
Wspięcia na palce na maszynie Smitha

7 serii po 20 powtórzeń (30 sek odpoczynku pomiędzy seriami)

  • Utrzymuj napięte mięśnie brzucha
  • Skup się na tym, by oprzeć ciężar ciała na największym palcu stóp
  • Unieś pięty najwyżej jak to możliwe
  • Powoli wróć do pozycji startowej rozciągając maksymalnie łydki

Wspięcia na palce na jednej nodze z hantlą

7 serii po 20 powtórzeń (30 sek odpoczynku pomiędzy seriami)

  • Zmieniaj nogi co serię wykonując po 20 powtórzeń w każdej serii
  • Przekładaj hantle do ręki po tej samej stronie co pracująca noga (pracuje prawa noga, hantla w prawej ręce)
  • Utrzymuj napięte mięśnie brzucha, by stabilizować ciało
  • Użyj bloczków do wspięć na palce, ławki lub talerzy obciążeniowych, by uzyskać pełen zakres ruchu łydek