ZADBAJ O NOGI…

ZADBAJ O NOGI…

ZADBAJ O NOGI… 1550 650 FitNow - treningi personalne

PRZYSIAD „FRANKENSTEIN”…
Szybka rada: To ćwiczenie uczy jak poprawnie ustawiać ramiona wykonując przysiad ze sztangą w przodzie i zarzut, by nie zaokrąglać pleców. Zacznij od wykonywania tego ćwiczenia z samym gryfem, a w miarę jak oswoisz się z jego ustawieniem, dodawaj obciążenia. Jeśli nie możesz zejść do najniższej pozycji z nieruchomą sztangą – popracuj nad mobilnością stawów!

PRZYSIAD ZE SZTANGĄ NA BARKACH NA PUDŁO…
Szybka rada: Nie opadaj na pudło z impetem. Obniżaj ciało w sposób kontrolowany. Ćwiczenie to jest jednym z najbardziej lubianych w kręgach sportowców wytrzymałościowych – nie bez powodu. Wystarczy uważać by wykonywać je poprawnie technicznie w każdej części i starać się nie kołysać w przód podczas podnoszenia się z pudła.

PRZYSIAD PISTOLET Z KETTLEBELL…
Szybka rada: Ruch ten wymaga nie tylko siły, ale i doskonałej równowagi, elastyczności i koordynacji. Jeśli jeszcze nie jesteś w stanie go wykonać, spróbuj bez obciążenia.

PRZYSIAD ZE SZTANGĄ W PRZODZIE…(UCHWYT JAK W ZARZUCIE)
Szybka rada: Elastyczność może wykluczyć wielu z was. Jeśli masz z tym problem, popracuj nad nią by ustawić ramiona i nadgarstki w odpowiedniej pozycji. Do tego czasu możesz spróbować wykonywać przysiad ze skrzyżowanymi ramionami lub taśmami.

PRZYSIAD ZE SZTANGĄ NA BARKACH…
Szybka rada: Technika jest tutaj kluczowa. Wykonywanie przysiadów nie naraża kolan na kontuzje, lecz niepoprawne wykonywanie przysiadu niestety to robi. Najlepsza rada? Tyłek do tyłu!

PRZYSIAD Z DWOMA KETTLEBELLS W PRZODZIE…
Szybka rada: Jeśli twoja elastyczność nie jest na najwyższym poziomie, raczej będziesz się pochylać wykonując te przysiady. Gdy widzę u ludzi ten problem, doradzam im spróbować wykonywać je przodem do ściany, tuż przy niej. To może nauczyć Cię korzystać bardziej z bioder i zapobiec nadmiernemu wygięciu tułowia.