TWARDY BRZUCH DZIĘKI PIŁCE STABILIZACYJNEJ…

Skuteczne ćwiczenia na płaski brzuch!

wtorek, 15 Marzec 2016

Jeśli jak większość zapracowanych kobiet nie masz wolnego czasu do spędzania na siłowni, będzie ci potrzebny program, który szybko daje rezultaty. Ćwiczenia na piłce stabilizacyjnej wzmacniające mięśnie brzucha zostały oparte o bardzo intensywny trening interwałowy. 

Trening uaktywnia i obciąża mięśnie wspierające kręgosłup, biodra, nogi i ramiona. Mięśnie stabilizujące często są słabo rozwinięte przez tradycyjne programy treningowe bazujące na maszynach. Trening z piłką stabilizacyjną poprawia równowagę oraz świadomość ciała, wzmacnia mięśnie korpusu, poprawia koordynację i zwiększa pewność siebie.
Magiczne połączenie ćwiczeń na piłce stabilizacyjnej i treningu interwałowego – zbuduje zdolność aerobową, nada ton mięśniom korpusu oraz szybko i efektywnie pozbawi cię tłuszczu. Program jest szybki i niewiarygodnie efektywny. Możesz wykonywać go na siłowni albo w zaciszu własnego domu. Stosuj go jedynie przez trzy miesiące, a będziesz zadziwiona nową witalnością przepływającą przez twoje ciało.

Najlepsze ćwiczenia na budowanie seksownych mięśni brzucha i korpusu. Mięśnie korpusu stabilizują kręgosłup i pomagają przenosić siłę pomiędzy dolną, a górną częścią ciała. Mięśnie z przodu, tyłu i po bokach tułowia wspierają kręgosłup, gdy siedzisz na krześle i ustawiają w odpowiedniej pozycji środkową część ciała, gdy używasz nóg by wstać. Silne mięśnie korpusu sprawiają, że nasze ruchy są mocniejsze oraz zachowują zdrowie kręgosłupa, dzięki czemu nie cierpimy na bóle pleców. Te mięśnie są również głównym komponentem w rzeźbieniu twojego ciała.
Naukowcy dysponują urządzeniem nazywanym elektromiografem (EMG), które pokazuje jakie ćwiczenia są najlepsze w tonowaniu i wzmacnianiu mięśni korpusu znajdujących się na brzuchu i plecach. EMG mierzy elektryczną aktywność mięśni. Umieszczając elektrody (podkładki, które odbierają sygnały elektryczne mięśni) na kluczowych grupach mięśniowych, naukowcy mogą stwierdzić, które ćwiczenia są najlepsze w tonowaniu i wzmacnianiu pewnych mięśni.
Badacze z Kalifornii i Australii wykazali, że ćwiczenia na piłce stabilizacyjnej są bardzo efektywne jeśli chodzi o aktywację i budowanie mięśni korpusu. Polecają taczkę na piłce stabilizacyjnej, scyzoryk (nogi na piłce stabilizacyjnej), podciąganie pięt, mostek w podporze na łokciach pod stopami, mostek w podporze na łokciach umieszczonych na piłce, boczny mostek i prostowanie pleców. Wykonuj od 1 do 3 serii każdego ćwiczenia, przez trzy dni w tygodniu. Ten przykładowy trening zbuduje stonowane, zrównoważone mięśnie korpusu, które sprawią, że twoje ciało będzie wyglądać szczupło i seksownie oraz wspomoże kręgosłup, jeśli miałaś wcześniej urazy. Dodatkowo krótkie zrywy ćwiczeń interwałowych o wysokiej intensywności (HIIT) uzupełnią trening.

 Trening interwałowy… Bardzo intensywny trening interwałowy odnosi się do powtarzanych zrywów bardzo intensywnych ćwiczeń, przerywanych odpoczynkiem. W badaniach wykorzystywały od 4 do 7 powtórzeń bardzo intensywnych ćwiczeń (30 sekund ćwiczeń z maksymalnym, 100 procentowym wysiłkiem) na rowerze stacjonarnym. Możesz jednak wykonywać trening interwałowy przy użyciu ulubionych ćwiczeń z aerobiku, łącznie z bieganiem na bieżni, wchodzeniem po schodach, trenerem eliptycznych, pływaniem lub jazdą na rowerze.
Trening interwałowy buduje moc mięśni, która przenosi się na twoją sprawność fizyczną i program kształtowania ciała. Silne, ukształtowane mięśnie, które zbudujesz dzięki HIIT ułatwią wykonywanie ćwiczeń na nogi, takich jak wykroki czy przysiady i dadzą ci większą wytrzymałość w uprawianiu ulubionych sportów.