SKAKANKA – FORMA I KONDYCJA EKSPRESOWO…

SKAKANKA – FORMA I KONDYCJA EKSPRESOWO…

SKAKANKA – FORMA I KONDYCJA EKSPRESOWO… 310 448 FitNow - treningi personalne

Początkujący:  Staraj się skakać trzymając stopy razem. Jeśli jesteś w stanie zrobić około 50 powtórzeń bez zatrzymania, proponujemy technikę skrzyżowania skakanki tuż przed podskokiem. Trudniejsza forma to skrzyżowanie z tyłu, skoki na przemian raz na jednej raz na drugiej nodze, etc…

Trening interwałowy na skakance;Trening interwałowy obejmuje krótki czas pracy tzn. skoki o wysokiej intensywności, a następnie odpoczynek. Pamiętaj o muzyce z dobrym rytmem, który cię inspiruje.

  • Zacznij od skakania przez 15-30 sekund, a następnie odpocznij przez 30 sekund.
  • Obracaj linkę najpierw powoli, około 120 obrotów na minutę. Gdy zdobędziesz już doświadczenie staraj się wykonać 140-160 obrotów na minutę i za każdym razem wydłużaj czas każdego przedziału.
  • Dobrym treningiem jest 20 zestawów po minucie skakania i minucie odpoczynku pomiędzy seriami. Zacznij powoli i buduj kondycję.
  • Można również użyć pulsometru do oceny intensywności ćwiczeń. Spróbuj wycisnąć tętno do około 70 procent twojego tętna maksymalnego. Można uzyskać szacunkowe tętno maksymalne, odejmując swój wiek od 220.

Zachęcamy do powrotu do czasów młodości i treningu na skakance, który poprawi waszą kondycję, zadba o zgrabne nogi, spali tłuszcz i wzmocni kości. To forma ruchu, którą możesz wykonywać wszędzie i o każdej porze roku. Łatwa w transporcie, jest świetnym gadżetem na wakacje.