PŁEĆ PIĘKNA I SIŁOWNIA…

10 najczęściej popełnianych błędów i sposoby ich naprawienia.

poniedziałek, 29 Lipiec 2019

6. Próba zmniejszenia talii za pomocą ćwiczeń na mięśnie brzucha… Ile razy wchodziłaś na siłownię i widziałaś kobietę, która pojawia się tam prawie codziennie i pilnie wykonuje brzuszki, unoszenie kolan w zwisie, skłony w bok (eh, dotrę do tego ćwiczenia później), brzuszki na piłce stabilizacyjnej, rotacja korpusu z obciążeniem albo inne ćwiczenia mięśni brzucha znane ludzkości? Tak, można nawet spotkać kilku facetów postępujących w ten sposób.
Wielu ludzi nadal wierzy, że zmniejszą obwód swojej talii nadmiernie ćwicząc mięśnie brzucha. Jeśli ktoś jeszcze o tym nie słyszał – nie można uszczuplić warstwy tłuszczu znajdującej się na mięśniach brzucha, ćwicząc jedynie te mięśnie. Możesz mieć wrażenie, że twoje mięśnie są bardziej widoczne, ponieważ mięśnie leżące pod tłuszczem nadadzą mu kształt, ale nie zmniejszą jego ilości. By pozbyć się tkanki tłuszczowej znajdującej się na mięśniach brzucha musisz stosować zdrową dietę i wykonywać trening kardio. Trenowanie mięśni brzucha maksymalnie 2-3 razy w tygodniu sprawi, że będziesz mogła pochwalić się seksownym brzuchem, gdy już spalisz tkankę tłuszczową.

7. Unikanie pocenia się… Nie wymaga to obszernego komentarza z mojej strony. Drogie Panie, to jest siłownia. Pocenie się jest zdrowe. Nie martwcie się makijażem. Dlaczego w ogóle go nałożyłyście? Macie trenować, a nie znaleźć kandydata na randkę, prawda?

8. Stosowanie zbyt dużej ilości perfum… Kobiety, które nie chcą się pocić mogą popełniać również ten błąd. Mówię Wam, nie ma nic tak okropnego jak to kiedy sapiemy i dyszymy biegając na bieżni i nagle w nasze nozdrza uderza ostry zapach sztucznych róż, gdy jakaś pani przechodzi obok.
Oblewanie się perfumami przed pójściem w miejsce publiczne jest po prostu niegrzeczne, a zwłaszcza na siłowni, na której ludzie ciężko oddychają. Niektórzy ludzie są wrażliwi na perfumy, a inni na związki chemiczne. Mogą mieć ostrą reakcję na zapach i źle się poczuć. Pamiętaj o tym. Zostaw pachnidła w domu.

9. Zbyt mało białek po treningu… To kolejny błąd popełniany przez kobiety i mężczyzn. Jeśli dopiero skończyłaś trening, a twoje tkanki mięśniowe zostały mocno nadwyrężone, w jaki sposób chcesz je zregenerować? Większość siłowni oferuje napoje proteinowe, ale łatwo również zrobić swój własny.
Najlepiej używać izolatu białka serwatkowego i dodać L-glutaminę. Osobiście przyjmuję 40 gram izolatu białka serwatkowego, 50 gram węglowodanów i 5 gram L-glutaminy. Jednak każdy jest inny więc musisz sprawdzić jaka będzie odpowiednia ilość białek, węglowodanów i glutaminy przyjmowanych przez Ciebie po treningu.
A teraz moment, na który wszystkie czekałyście.

10. Wykonywanie skłonów w bok! Właśnie tak, moje Drogie Panie. Ciągle widzę kobiety, które wykonują skłony w bok po mojej lewej i prawej stronie. Mogę tylko powiedzieć: „PRZESTAŃCIE!”. Wykonując to ćwiczenie robisz dokładnie odwrotnie niż powinnaś. Pogrubiasz swoją talię. Powtórzę to. POGRUBIASZ swoją talię.
Jeśli mogłabyś spojrzeć jeszcze raz na numer piąty na tej liście, zobaczysz, że nie pozbędziesz się tłuszczu pracując nad mięśniami, które się pod nim znajdują. Ale skłony w bok są jeszcze gorsze niż nadmierna ilość brzuszków, ponieważ sprawiają, że wyglądasz szerzej z przodu. Jako trener personalny zostałam poinstruowana, że nigdy w życiu nie powinnam wykonywać tego ćwiczenia. Zmniejsza to jakiekolwiek szanse na stworzenie pięknej sylwetki.
Nawet jeśli nie jesteś kulturystką, dlaczego miałabyś pogrubiać swoją talię? Nie sądzę, by było to coś, czego pragniesz. Wyrzuć skłony w bok przez okno. Nigdy więcej w swoim życiu nie wykonuj tego ćwiczenia.
Dobra, jeśli fizjoterapeuta zaleci ci wykonywanie tego ćwiczenia, ponieważ odzyskujesz sprawność po jakiejś kontuzji, nie wahaj się. W innych przypadkach zapomnij o nim. Skłony w bok są złe. O tym pamiętaj.

Podsumowanie… A teraz proszę bardzo, trenuj zachowując różnorodność, pewność siebie, pijąc wodę, będąc rozsądną, ćwicząc dobrą postawę, szalenie się pocąc – wyrzuć tanie perfumy, weź proteiny i korzystaj ze zdrowego rozsądku! Będziesz czerpać większą przyjemność ze swoich treningów i zobaczysz pozytywne efekty!