PIŁKA W WERSJI PRO…

PIŁKA W WERSJI PRO…

PIŁKA W WERSJI PRO… 1550 650 admin

Prostowanie nóg na piłce; Usiądź na krawędzi piłki i przenieś ciężar ciała na prawą nogę, gdy będziesz prostować lewą. Obniż nogę i powtarzaj ćwiczenie przez 1-3 serii, składających się z 10-16 powtórzeń na każdą nogę. Oprzyj się o ścianę by złapać równowagę.

Przekładanie piłki w scyzoryku;Połóż się z wyprostowanymi nogami uniesionymi ku górze. Umieść piłkę pomiędzy stopami, ściskając ją, by została na miejscu. Opuść ręce i nogi na podłogę. Unieś je z powrotem ku górze i weź piłkę do rąk, ponownie obniżając ręce i nogi na podłogę. Kontynuuj, przekładając piłkę z rąk między stopy przez 1-3 serii składających się z 10-16 powtórzeń.
Ułatwienie: Zachowaj lekko zgięte kolana i nie opuszczaj nóg ani rąk do końca.

Ściskanie i unoszenie piłki;Połóż się na prawym boku z piłką pomiędzy stopami/goleniami, ściskając ją, by pozostała na miejscu. Ściśnij piłkę i napnij mięśnie brzucha, jednocześnie unosząc dolną nogę kilkanaście cm nad podłogę. Obniż nogę i powtórz ćwiczenie, zanim zmienisz strony. Wykonaj 1-2 serii po 10-16 powtórzeń na każdą stronę.
Ułatwienie: Spróbuj wykonać ćwiczenie bez piłki.

Wyciskanie jednej nogi na piłce;Rozpocznij opierając się plecami na piłce, z ugiętymi kolanami, kucając przed piłką. Załuż stopę lewej nogi na prawe kolano i za pomocą prawej nogi odepchnij się od podłogi. Obniż ciało i powtórz ćwiczenie. Wykonaj 1-2 serii z 10-16 powtórzeniami na każdą stronę.
Ułatwienie: Przytrzymaj się ściany lub podeprzyj się palcami o podłogę, by utrzymać równowagę.