PANIE – CZAS NA PODCIĄGANIE!!!

PANIE – CZAS NA PODCIĄGANIE!!!

PANIE – CZAS NA PODCIĄGANIE!!! 300 547 FitNow - treningi personalne

Rób postępy w domu… Jak opanować pierwsze podciągnięcie? Prosta odpowiedź: ćwicz często. Jak w przypadku każdej umiejętności zdobywanej w życiu, opanowanie podciągania się wymaga konsekwentnego powtarzania czynności, które pomogą ci w osiągnięciu celu. W przypadku podciągania się oznacza to dużą intensywność i częstotliwość, ale nigdy do pełnej fatygi.
Ta metoda nazywana jest "grease the groove" i została wymyślona przez Pavla Tsatsouline. Według mnie działa wyjątkowo dobrze. Pavel tłumaczy to w sposób matematyczny.

Specyfika + Praktyka = Sukces

Oznacza to, że jeśli naprawdę chcesz opanować podciąganie się, musisz wykonywać kilka serii w ciągu dnia jeśli możesz i to najlepiej codziennie.
Nie musisz ćwiczyć tylko na siłowni, gdzie masz dostęp do drążka przez cały dzień. Dobrym pomysłem jest zakup lub zbudowanie własnego drążka, zawieszonego w drzwiach do łazienki albo w innym, podobnym miejscu. Za każdym razem, gdy będziesz przechodzić obok drążka, przynajmniej 4-6 razy dziennie, wykonaj jakieś negatywy lub podciąganie z gumą.
Ważne jest, żeby nigdy nie dopuścić do wyczerpania. Jeśli dostajesz drgawek na samą myśl o podciąganiu, daj sobie spokój.

Jesteś blisko! Zatem, kiedy przejść z gumy na zwykłe podciąganie się. Jeśli korzystasz z gumy o grubości 1 cm i możesz wykonać 6-8 pełnych podciągnięć, istnieje szansa, że jesteś gotowa na samodzielne podciąganie się. Spróbuj ! Jeśli czujesz się świeżo, chwyć drążek i unieść podbródek ponad ten diabelski przedmiot. Wspaniałe uczucie, prawda?
Pokonując tą barierę, wykonanie 3-5 powtórzeń to drobnostka. Nadal ćwicz według metody "grease the groove" opisanej powyżej, ale nigdy nie ćwicz do fatygi. Dopóki będziesz konsekwentna, osiągniesz cel i samozadowolenie.
Gdy zauważysz postępy, szybko zrozumiesz, że oprócz pracowania nad samymi podciągnięciami, pozbycie się tkanki tłuszczowej będzie niezwykłą pomocą. Zastanów się nad tym: im szczuplejsza jesteś, tym więcej beztłuszczowej masy możesz wykorzystać i tym mniejszy ciężar musisz podciągnąć. Oczywiście, tego wyczynu będziesz musiała dokonać w kuchni, ale to już historia, którą opowiemy innym razem.