KSZTAŁTNA PUPA…

KSZTAŁTNA PUPA…

KSZTAŁTNA PUPA… 1550 650 FitNow - treningi personalne

OGROMNA SERIA DAJĄCA POPALIĆ TYŁKOWI… Powtórz trzy razy. Odpoczywaj 1 minutę pomiędzy seriami.

  • 20 PRZYSIADÓW PLIE
  • 20 PRZYSIADÓW W SZEROKIM ROZKROKU
  • 20 PRZYSIADÓW W WĄSKIM ROZKROKU
  • 20 PRZYSIADÓW PULSACYJNYCH

PRZYSIADY PLIE – Stań ze stopami szeroko rozstawionymi i skieruj palce u stóp na boki jak balerina. Pamiętaj, by napiąć korpus i unieść klatkę piersiową. Oprzyj ciężar ciała na piętach. Jeśli korzystasz z hantli, trzymaj je pomiędzy udami. Jeśli korzystasz ze sztangi albo maszyny smitha, pamiętaj, by drążek znajdował się na mięsistej części twoich pleców, a nie na karku. Gdy będziesz się obniżać, prowadź ruch biodrami i pamiętaj by siadać w dół i w tył. Nie obniżaj się prosto w dół. Celem ćwiczenia jest zmusić mięśnie pośladków do pracy poprzez izolowanie ich oraz chronienie kolan poprzez trzymanie ich w jednej linii nad kostkami.

PRZYSIADY W SZEROKIM ROZKROKU – Ta odmiana różni się nieco od przysiadów plie. Stopy skierowane są w przód, a nie na zewnątrz, a nogi są rozstawione nieco szerzej niż na szerokość bioder. Jednak stosuje się tutaj te same zasady dotyczące formy i wykonania.

PRZYSIADY W WĄSKIM ROZKROKU – Te przysiady są inne od tych z szerokim rozkrokiem pod tym względem, że stopy są rozstawione na szerokość ramion. Palce u nóg nadal skierowane są w przód. Jednak stosuje się tutaj te same zasady dotyczące formy i wykonania. Ale jeśli korzystasz z hantli, trzymaj je po bokach ud zamiast między nogami.

PULSACYJNE PRZYSIADY – Te są zdecydowanie najtrudniejsze! W tej odmianie możesz rozstawić stopy na dowolną szerokość. Osobiście wybieram rozstawienie stóp nieco większe niż na szerokość ramion. Puls ma miejsce w dolnej części ruchu, więc obniż się do przysiadu i podnieś się jedynie do połowy. Następnie wróć do przysiadu i wykonaj ćwiczenie 20 razy.

A‎‎ŁĆ! Wykonuj tę OGROMNĄ SERIĘ DAJĄCĄ POPALIĆ TYŁKOWI dwa razy w tygodniu, a na pewno zaczniesz czuć, że odwróciłaś ten uśmiech do góry nogami! Oczywiście musisz stosować czystą dietę i reżim treningowy.