KSZTAŁTNA PUPA…

Unieś mięśnie pośladków i napręż skórę!!!

wtorek, 5 Marzec 2019

Gdy latka nieubłaganie nam lecą, niektóre z nich kierują się na południe, niektóre na wschód i zachód, ale rzadko kiedy zmierzają na północ. No chyba, że nad nimi pracujemy, prawda?
Spójrzmy prawdzie w oczy, im starsze jesteśmy, tym większa część naszej skóry traci elastyczność. Nie tylko tracimy masę mięśniową, ale nasza skóra nie jest już również jak pupcia niemowlęcia. Nie można bagatelizować jednej części ciała na poczet innej, lecz dzisiaj skupimy się na TY‎ŁKU.

CO TRZEBA ZROBIĆ??? Tak się akurat składa, że mam w zanadrzu kilka sztuczek. Dobrze, to w zasadzie nie są sztuczki tylko staroświecki trening z obciążeniem, który pomaga budować i zachować mięśnie. Zalecane przeze mnie ćwiczenia nie tylko pomogą zaokrąglić i unieść tyłek, ale również sprawią, że będziesz miała pełniejsze mięśnie i bardziej naprężoną skórę.
I co ty na to, starzejące się ciało? Nie poddamy się bez walki! I zgadnij co jeszcze?
Wszystkie te ćwiczenia można wykonywać na siłowni lub w zaciszu domowym, więc absolutnie nie ma żadnego powodu, dla którego nie miałabyś unieść swojego tyłka.

PRZYSIADY, PRZYSIADY I WIĘCEJ PRZYSIADÓW… Nie obchodzi mnie, co mówią inni – nic nie tworzy tak wspaniałych mięśni pośladków jak PRZYSIADY. Na dodatek istnieje mnóstwo odmian, które pozwolą skupić się na tym tyłku, który wygląda jak placek z nadmierną ilością nadzienia!
Wypróbuj ten szybki trening obwodowy, by zyskać kształtny tyłeczek.