KSZTAŁTNA PUPA…

KSZTAŁTNA PUPA…

KSZTAŁTNA PUPA… 1550 650 FitNow - treningi personalne

CO TRZEBA ZROBIĆ??? Tak się akurat składa, że mam w zanadrzu kilka sztuczek. Dobrze, to w zasadzie nie są sztuczki tylko staroświecki trening z obciążeniem, który pomaga budować i zachować mięśnie. Zalecane przeze mnie ćwiczenia nie tylko pomogą zaokrąglić i unieść tyłek, ale również sprawią, że będziesz miała pełniejsze mięśnie i bardziej naprężoną skórę.
I co ty na to, starzejące się ciało? Nie poddamy się bez walki! I zgadnij co jeszcze?
Wszystkie te ćwiczenia można wykonywać na siłowni lub w zaciszu domowym, więc absolutnie nie ma żadnego powodu, dla którego nie miałabyś unieść swojego tyłka.

PRZYSIADY, PRZYSIADY I WIĘCEJ PRZYSIADÓW… Nie obchodzi mnie, co mówią inni – nic nie tworzy tak wspaniałych mięśni pośladków jak PRZYSIADY. Na dodatek istnieje mnóstwo odmian, które pozwolą skupić się na tym tyłku, który wygląda jak placek z nadmierną ilością nadzienia!
Wypróbuj ten szybki trening obwodowy, by zyskać kształtny tyłeczek.