ZESTAWY ZŁOŻONE…

INNE, TRUDNIEJSZE I LEPSZE...

środa, 27 Styczeń 2016

Zestaw złożony z Kettlebells nr 2.To jeden z moich ulubionych zestawów złożonych zwiększających siłę. Niewiele jest trudniejszych rzeczy na tym świecie od trenowania z dwoma piekielnie ciężkimi czajnikami.
W sposób nie za bardzo naukowy, doszedłem do wniosku, że przysiad z dwoma kettlebells w przodzie jest tak samo trudny jak przysiad ze sztangą w przodzie, z podwojonym obciążeniem. Poważnie, nawet najsilniejsi siłacze uginają się pod dwoma ciężkimi czajnikami.

Kolejność Ćwiczenie Powtórzenia
A Zarzut dwoma kettlebells 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1
B Przysiad z Kettlebells w przodzie 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1
C Podrzut 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1
D Martwy 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1
E Tureckie wstawanie z workiem na ramieniu 1, 2, 3, 4, 5, 4, 3, 2, 1

"Małpie wyskoki”W tym zestawie złożonym znajduje się ruch, który dawno temu nazwałem „małpim wyskokiem”, zanim miałem okazję zobaczyć prawdziwą małpę na łonie natury lub w zoo. Okazuje się, że małpy tak naprawdę nie zachowują się w ten sposób- 🙂
Ale mimo to, nazwa pozostała.
Małpie wyskoki są ćwiczeniem C w tym zestawie i składają się z podskoku z wykroku zmieniając nogi z podciąganiem sztangielek wzdłuż tułowia przy każdym skoku. Mogą wyglądać śmieszne, ale tak naprawdę mają odniesienie do podnoszenia ciężarów, ponieważ naśladują wyczucie czasu podczas przyciągania się do drążka.

Kolejność Ćwiczenie Powtórzenia
A Rwanie 5
B Podrzut z wykrokiem 5
C Małpie wyskoki 5
D Pompki z wiosłem w pozycji plaformy 5