TURECKIE WSTAWANIE…

Efektywne ćwiczenie korpusu...

czwartek, 7 Marzec 2019

Powrót do pozycji początkowej… 
Teraz, z pozycji stojącej musisz powtórzyć cały proces od tyłu, by wrócić do pozycji startowej. Rozbiliśmy to na 4 kroki.

Krok 1 – Wykrok w tył
– Z pozycji stojącej wykonaj wykrok w tył lewą nogą i przyklęknij na niej.
– Utrzymuj tułów i prawy bark spięty.
Krok 2 – Podparcie
– Z pozycji przyklęku pochyl się lekko w lewą stronę i oprzyj lewą rękę na ziemi.
– Zablokuj ramię i łokieć lewej ręki i przenieś na nie większość ciężaru.
– Napnij brzuch i trzymaj prawy bark spięty.
– Ten ruch rozciągnie twoje biodra i plecy, więc lepiej wykonywać go jak najwolniej.
Krok 3 – Wyciągnij nogę
– Utrzymuj tułów i prawy bark spięte.
– Przenieś cały ciężar na lewe ramię, a następnie unieś lewą nogę i wyciągnij ją przed siebie.
– Powoli opuść biodra aż poczujesz pod pośladkami grunt. Usiądź na nim.
Krok 4 – Koniec
– Obniż tułów przez zmianę punktu podparcia z wyprostowanej lewej ręki na lewy łokieć.
– Powoli opuszczaj tułów dalej, aż całe plecy nie będą leżały płasko na podłodze.

Gratuluję – właśnie ukończyłeś poprawne powtórzenie. To ćwiczenie wymaga dużo praktyki i cierpliwości, by je dobrze opanować. Ćwicz po 2-4 powtórzenia na stronę w 3-4 seriach kilka razy w tygodniu. Każdego tygodnia zwiększaj obciążenie.