PODCIĄGANIE – PIĘĆ ODMIAN…

PODCIĄGANIE – PIĘĆ ODMIAN…

PODCIĄGANIE – PIĘĆ ODMIAN… 1550 650 FitNow - treningi personalne
1. Wiosło na kółkach gimnastycznych lub TRX

Punkt startowy dla podciągania wszystkich typów; wiosło, może być używane przez początkujących, by zbudować siłę potrzebną do wykonywania bardziej zaawansowanych odmian oraz przez silniejszych ludzi, jako część treningu obwodowego.

 

2. Podciąganie się;

Standardowe ćwiczenie, które dla niewielu jest osiągalne. Upewnij się, że podbródek znajduje się nad drążkiem, gdy podciągasz się do góry, a ramiona blokują się przy opuszczaniu w dół. Huśtanie się i chwianie nie jest dozwolone.

 

3. Podciąganie się – „L”;

Jeśli chcesz pracować nad swoim korpusem i izolować mięśnie odpowiedzialne za podciąganie, wersja „L” jest odmianą, którą powinieneś się zainteresować. Utrzymanie nóg w poziomej pozycji już może być trudne, ale jeśli połączysz to z podciąganiem się, ćwiczenie będzie znacznie bardziej wymagające.

 

4. Wspieranie ciągiem na drążku;

Kolejnym zaawansowanym ruchem, który często jest poza zasięgiem wielu z nas jest wspieranie ciągiem na drążku, zarówno szybka jak i wolna odmiana tego ćwiczenia. Łączy ono podciąganie z pompką rzymską i buduje ogromną siłę pierścienia rotatorów, nie wspominając już, że wygląda to oszałamiająco.

 

5. Waga w zwisie przodem;

Bez wątpienia to najtrudniejsze ćwiczenie ze wszystkich ćwiczeń na podciąganie i jest bardzo popularne wśród osób zajmujących się wspinaczką, aczkolwiek praktycznie nieznane głównemu nurtowi fitnessu. By je wykonać, potrzebne jest jednoczesne napięcie i współpraca wszystkich grup mięśniowych. Rozwija ogromną siłę potrzebną do podciągania.

Podsumowanie; Te pięć odmian to tylko czubek góry lodowej, jeśli chodzi o ćwiczenia na drążku do podciągania.
Oto rewolucja podciągania się, a ty powinieneś stać się jej częścią.