FUNDAMENTALNA PIĄTKA

Przewodnik dla osób rozpoczynających trenowanie

poniedziałek, 18 Marzec 2019

4. Intensywność… Z krótkich i bardzo intensywnych ćwiczeń dodanych do tych bardziej spokojnych płyną ogromne korzyści. Możesz stracić więcej wagi, poprawić funkcjonowanie serca oraz modyfikować poziom insuliny, jeśli wykonujesz bardzo intensywne ćwiczenia interwałowe. Następnym razem, gdy będziesz na rowerze lub orbitreku, spróbuj ćwiczyć bardzo intensywnie przez 10 do 30 sekund, a następnie jedź wolniej przez minutę.

5.Ruch obopólny… Tam gdzie jest Yin, powinien być również Yang. Równoważenie grup mięśniowych nie powinno być reakcją tylko planem. Pracowanie na mięśniami przeciwnymi zapobiega utraceniu równowagi ciała.
Jednym ze sposobów połączenia odpychania z przyciąganiem jest pracowanie nad przeciwległymi mięśniami, jeden po drugim. Wypróbuj tej metody korzystając z następujących sekwencji podczas treningu:

  • wiosło sztangą w opadzie i wyciskanie na ławce
  • wyciskanie w pionie i ściąganie linki wyciągu górnego
  • prostowanie nóg i uginanie nóg
  • uginanie i prostowanie bioder
  • rozpiętki i przeciwne rozpiętki

Pamiętaj: pięć podstawowych koncepcji, które tu przedstawiono, oparto na dążeniu do postępu, a nie perfekcji. Jeśli będziesz korzystać z nich odpowiednio, pomogą ci rozpocząć z siłą, kontynuować z siłą i dzięki nim nigdy nie przestaniesz iść na przód ze swoją sprawnością fizyczną.