DOLNE PARTIE CIAŁA FACETÓW…

Program treningu nóg bez przysiadów...

poniedziałek, 30 Lipiec 2018

Wskazówka 3. Stosuj różne zakresy powtórzeń;
Włączanie różnych zakresów powtórzeń do ćwiczeń na masę dolnych partii ciała jest kolejnym efektywnym sposobem, by rozwijać się bez pomocy przysiadów.
Wykonaj kluczowe ćwiczenia złożone, które wymieniłem wcześniej, używając nieco niższych zakresów powtórzeń, lecz z maksymalnym możliwym obciążeniem. Następnie dodaj kilka serii ćwiczeń izolacyjnych na mięśnie dwugłowe i czworogłowe ud stosując większą ilość powtórzeń i z mniejszym obciążeniem na zakończenie treningu.
Jeśli wykonasz go dobrze, to taki trening może pozwolić ci pożegnać się z przysiadami bez utraty rezultatów.

Program treningowy;
Poniżej znajduje się przykładowy program treningowy na masę dolnych partii ciała, przeznaczony dla tych, którzy nie lubią przysiadów, oraz dla wszystkich innych, którzy po prostu chcą spróbować.

 Ćwiczenie serii powtórzeń
 Wyciskanie ud na suwnicy 4 6-8
 Martwy ciąg na prostych nogach lub Rumuński 4 6-8
 Przysiad na jednej nodze na maszynie Smitha (pokazane z TRX) 2 10-12
 Uginanie nóg na maszynie 2 10-12
 Wspięcia na palce w staniu 2 10-12
 Wspięcia na palce w siadzie 2 8-10