ĆWICZENIA ZŁOŻONE DAJĄ ZŁOŻONE REZULTATY

ĆWICZENIA ZŁOŻONE DAJĄ ZŁOŻONE REZULTATY

ĆWICZENIA ZŁOŻONE DAJĄ ZŁOŻONE REZULTATY 1550 650 FitNow - treningi personalne

Ćwiczenia złożone dla ogromnych rezultatów…
Boisz się, że będziesz wyglądać jak Hulk? Większość ludzi nie musi się martwić zyskiwaniem zbyt dużego rozmiaru poprzez ćwiczenie z obciążeniem, a zwłaszcza kobiety, które naturalnie nie mają odpowiedniej ilości testosteronu, by zbudować ogromne, napakowane mięśnie.

Jeśli chcesz wykonać skuteczny trening, zastanów się nad dołączeniem tej królewskiej grupy sprawdzonych i pewnych ćwiczeń złożonych do swojej rutyny treningowej. Pozwoli ci to zyskać kondycję i mnóstwo energii, by zawsze być sprawnym i gotowym do działania!

Przysiad: Król ćwiczeń na dolne partie ciała. Znajduje się na szczycie listy najlepszych ćwiczeń złożonych. Przysiad pracuje nad wszystkimi głównymi mięśniami, łącznie z pośladkami, udami i łydkami. Wzmocni również twoje mięśnie brzucha oraz pleców, ponieważ będziesz ich używał dla zachowania równowagi.

Wykroki: Wraz z przysiadami, wykroki rządzą pośród ćwiczeń na rozwój dolnych partii ciała. Wykrok to kolejne wspaniałe ćwiczenie na wiele stawów i jest bardziej funkcjonalne w sportach i codziennych czynności niż ćwiczenia izolacyjne, jak prostowanie czy uginanie nóg na maszynie. Wykrok pracuje nad wszystkimi mięśniami znajdującymi się w dolnej części ciała – brzuchem, plecami, a w szczególności kształtuje pośladki i mięśnie dwugłowe ud.

Wyciskanie na ławce: Jeśli chodzi o górną część ciała, dobre, staroświeckie wyciskanie na ławce wymiata. To ćwiczenie jest podstawą dla rozwoju klatki piersiowej i pracuje nad wszystkimi głównymi mięśniami ramion i rąk.

Ściąganie linki górnego wyciągu do klatki: Obserwuj jak rozwijają się twoje mięśnie na plecach i formują się w krótkim czasie z ćwiczeniem, które wykonywali nasi dziadkowie. Będziesz również pod wrażeniem tego, jak stonowane staną się twoje ręce bez wykonywania ani jednego powtórzenia uginania przedramion!

Wiosło hantlą w opadzie tułowia: Do pracy nad mięśniami górnej i środkowej części pleców oraz tylnej części mięśni naramiennych proponujemy wiosło hantlą w opadzie tułowia. Jest świetne jeśli chodzi o rozwijanie bicepsów i przedramion!

Wyciskanie w pionie: Wyciskanie w pionie to wspaniałe ćwiczenie na rozwój ramion, górnej części pleców, karku i tonowania tylej części rąk.

Rowerek: To ćwiczenie na mięśnie brzucha, wykonywane na podłodze jest jednym z najlepszych ruchów na wszystkie mięśnie brzucha, łącznie z górnymi, dolnymi i bocznymi partiami.

Postaraj się wykonywać te ćwiczenia przez co najmniej osiem tygodni. Dla optymalnych rezultatów i zmniejszenia ryzyka urazów zatrudnij trenera, który pokaże ci prawidłową formę lub skorzystaj z dobrej książki z ćwiczeniami lub podręcznika, by wykonać ćwiczenia poprawnie i bezpiecznie.