ĆWICZENIA ZŁOŻONE DAJĄ ZŁOŻONE REZULTATY

Korzyści z wykonywania ćwiczeń złożonych...

środa, 27 Marzec 2019

Ćwiczenia złożone dla ogromnych rezultatów…
Boisz się, że będziesz wyglądać jak Hulk? Większość ludzi nie musi się martwić zyskiwaniem zbyt dużego rozmiaru poprzez ćwiczenie z obciążeniem, a zwłaszcza kobiety, które naturalnie nie mają odpowiedniej ilości testosteronu, by zbudować ogromne, napakowane mięśnie.

Jeśli chcesz wykonać skuteczny trening, zastanów się nad dołączeniem tej królewskiej grupy sprawdzonych i pewnych ćwiczeń złożonych do swojej rutyny treningowej. Pozwoli ci to zyskać kondycję i mnóstwo energii, by zawsze być sprawnym i gotowym do działania!

Przysiad: Król ćwiczeń na dolne partie ciała. Znajduje się na szczycie listy najlepszych ćwiczeń złożonych. Przysiad pracuje nad wszystkimi głównymi mięśniami, łącznie z pośladkami, udami i łydkami. Wzmocni również twoje mięśnie brzucha oraz pleców, ponieważ będziesz ich używał dla zachowania równowagi.

Wykroki: Wraz z przysiadami, wykroki rządzą pośród ćwiczeń na rozwój dolnych partii ciała. Wykrok to kolejne wspaniałe ćwiczenie na wiele stawów i jest bardziej funkcjonalne w sportach i codziennych czynności niż ćwiczenia izolacyjne, jak prostowanie czy uginanie nóg na maszynie. Wykrok pracuje nad wszystkimi mięśniami znajdującymi się w dolnej części ciała – brzuchem, plecami, a w szczególności kształtuje pośladki i mięśnie dwugłowe ud.

Wyciskanie na ławce: Jeśli chodzi o górną część ciała, dobre, staroświeckie wyciskanie na ławce wymiata. To ćwiczenie jest podstawą dla rozwoju klatki piersiowej i pracuje nad wszystkimi głównymi mięśniami ramion i rąk.

Ściąganie linki górnego wyciągu do klatki: Obserwuj jak rozwijają się twoje mięśnie na plecach i formują się w krótkim czasie z ćwiczeniem, które wykonywali nasi dziadkowie. Będziesz również pod wrażeniem tego, jak stonowane staną się twoje ręce bez wykonywania ani jednego powtórzenia uginania przedramion!

Wiosło hantlą w opadzie tułowia: Do pracy nad mięśniami górnej i środkowej części pleców oraz tylnej części mięśni naramiennych proponujemy wiosło hantlą w opadzie tułowia. Jest świetne jeśli chodzi o rozwijanie bicepsów i przedramion!

Wyciskanie w pionie: Wyciskanie w pionie to wspaniałe ćwiczenie na rozwój ramion, górnej części pleców, karku i tonowania tylej części rąk.

Rowerek: To ćwiczenie na mięśnie brzucha, wykonywane na podłodze jest jednym z najlepszych ruchów na wszystkie mięśnie brzucha, łącznie z górnymi, dolnymi i bocznymi partiami.

Postaraj się wykonywać te ćwiczenia przez co najmniej osiem tygodni. Dla optymalnych rezultatów i zmniejszenia ryzyka urazów zatrudnij trenera, który pokaże ci prawidłową formę lub skorzystaj z dobrej książki z ćwiczeniami lub podręcznika, by wykonać ćwiczenia poprawnie i bezpiecznie.