Wymachy z Kettlebell – stopy razem

czwartek, 1 grudnia 2011
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Plecy odc. szyjny

  • barki, Brzuch, Łydki, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Pośladki, Przedramię, Uda

  • Kettlebells

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Początkujący

Opis:

  • Umieść dwa czajniki pomiędzy stopami. Ugnij kolana, chwyć je nadchwytem, i prostując kolana podnieś czajniki z podłogi.
  • Ustaw stopy razem, wypnij klatke piersiową do przodu i lekko ugnij łokcie oraz kolana. Upewnij się że czajniki zawsze trzymamy w nadchwycie. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • Angażując kolana, wachamy czajnikami do przodu i do tyłu, balansując ciałem w odniesieniu do ciężaru czajników. Pamiętajmy aby oddychać!!! NA WYDECHU podczas fazy pracy, i na WDECHU gdy czajniki opadają.
  • Kontynujemy do wybranej ilości powtórzeń.
  • UWAGA: Kettlebell Swing – jest podstawowym ćwiczeniem z czajnikami i poprawne wykonanie jest kluczowe w dążeniu do bardziej zaawansowanych ćwiczeń. Pamiętajmy aby pracować nad charmonią ruchu. Faza pracy kończy się zanim czajniki dojdą do 45-stopni w odniesieniu do wyprostowanego tułowia- dalej podróżują wygenerowaną siłą. Opadają one swobodnie.