Wykrok do przodu ze sztangą

środa, 10 Listopad 2010
  • Kobieta

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Uda

  • Dwugłowy, Łydki, Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange tuż poniżej wysokości ramion. Wejdź pod sztange i wypośrodkuj ją na twoich ramionach.
  • Trzymając sztange dwoma rękoma po obydwu stronach unieś ją do góry używając twoich nóg. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Po wykroczeniu do przodu, ustawiasz stopy na szerokość bioder. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • NA WDECHU- Jedną nogą robisz wykrok do przodu utrzymując balans oraz prosty korpus. POSTARAJ SIĘ ABY KOLANO NIE WYPRZEDZIŁO PALCÓW!!!!!!
  • Na WYDECHU- wypychając głównie piętą, odpychasz się w góre i wracasz do pozycji startowej.
  • Powtarzasz ten ruch do ilości zaplanowanych powtórzeń, po czym zmieniasz noge.
  • UWAGA: TO JEST ZAAWANSOWANE ĆWICZENIE! JEŻELI MASZ PROBLEMY Z BALANSEM, Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU. MOŻNA ZASTĄPIĆ PROSTRZYMI ĆWICZENIAMI Z CIĘŻAREM CIAŁA LUB ĆWICZENIEM NA MASZYNIE.