Wyciskanie sztangi w pionie-na zmiane-sprzed głowy, zza głowy.

piątek, 6 stycznia 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Barki

  • Triceps

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Zaawansowany

Opis:

  • Ustaw ławeczke tyłem do stojaka. Sztanga spoczywa na stojaku tuż nad twoją głową.
  • Chwyć gryf troche szerzej niż ramiona używając nadchwytu. Unieś sztange nad głowe. Pamiętaj: cały czas utrzymujesz prostą pozycje ciała. Trzymając proste ramiona, gryf powinien spoczywać tuż nad głową. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, uginając i trzymając szeroko łokcie, opuść sztange powoli za głowe do wysokości lini uszu.
  • NA WYDECHU, unieś sztange do góry, do pozycji startowej.
  • Następnie, NA WDECHU, uginając łokcie, opuść sztange powoli do klatki piersiowej.
  • NA WYDECHU, unieś sztange do góry, do pozycji startowej.
  • Uwaga- BARDZO KONTUZJOGENNE ĆWICZENIE-ćwiczenie nie jest rekomendowane dla osób ze schorzeniami stawów kończyn górnych. FITNOW zaleca alternatywne ćwiczenie z hantlami.