Wyciskanie hantli na ławce skośnej w góre

środa, 10 listopada 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki, Triceps

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w góre, trzymając w dłoniach hantle które spoczywać powinny na twoich udach.
  • Kładąc się na plecach użyj uda aby unieść hantle i bezpiecznie przenieść je przed siebie na szerokości ramion. Trzymając hantle dłońmi, rotuj nadgarstki do nadchwytu. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Ramie z przedramiem powinny być ustawione w koncie prostym. Hantle w pełnej kontroli ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, wypchnij hantle do góry wykonując półkole i zbliżając hantle do siebie przy wyprostowanych ramionach.
  • NA WYDECHU, powoli, opuść hantle do pozycji startowej.
  • Kontynuj ćwiczenie do wybranej ilości powtórzeń.
  • Tempo koncentryczne/ekscentryczne powinno być 1:2
  • Możesz zmienić uchwyt do neutralnego podczas fazy wyciskania, lub rotować nadgarstki-na d