Wchodzenie na pudło ze sztangą na barkach.

wtorek, 29 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Uda

  • Pośladki

  • Wolne ciężary

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Przed zaczęciem ustaw sztange tuż poniżej wysokości ramion. Wejdż pod sztange i wypośrodkuj ją na twoich ramionach.
  • Trzymając sztange dwoma rękoma po obydwu stronach unieś ją do góry używając twoich nóg. Pamiętaj aby korpus był wyprostowany. Po wykroczeniu do przodu i ustawieniu się przed pudłem, ustawiasz stopy na szerokość RAMION. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA
  • Unosisz prawą nogę i kładziesz ją na pudle. Na WYDECHU, wstajesz na pudło poprzez prostowanie biodra oraz kolana prawej nogi. Dokładasz lewą noge do prawej, umieszczonej na pudle
  • Na WDECHU, schodzisz lewą nogą w dół, poprzez uginanie biodra oraz kolana prawej nogi.
  • Powtarzasz ten ruch do ilości zaplanowanych powtórzeń, poczym kontynuujesz z tą samą ilością powtórzeń na drugą noge.
  • UWAGA: JEŻELI MASZ PROBLEMY ZE STABILNOŚCIĄ, Z PLECAMI LUB STAWAMI NIE POWINIENES WYKONYWAC TEGO RUCHU Z OBCIĄŻENIEM.