Uginanie jednego ramienia z Jungle Gym.

wtorek, 21 Luty 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Biceps

  • Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Plecy odc. szyjny, Przedramię

  • TRX / Jungle Gym

  • Kulturystka

  • Średni

Opis:

  • Złap uchwyty Jungle Gym dwoma dłońmi. Cofając się do tyłu napinasz liny. Prostujesz ramiona przed sobą w lini prostej z linami i pochylasz się do tyłu zależnie od poziomu zaawansowania- im bliżej ziemi, tym poziom bardziej zaawansowany.
  • Następnie rotujesz nadgarstek prawego ramienia do podchwytu a lewego ramienia do nadchwytu.  TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, spinając biceps, uginasz prawe ramie przyciągając line w kierunku prawego barku.  Ruch kontynujesz do maksymalnego spięcia bicepsu.
  • NA WDECHU, powoli prostujesz ramie do pozycji startowej.
  • Następnie rotujesz obydwa nadgarstki do środka o 180 stopni i powtarzasz ten sam ruch po drugiej stronie.
  • Ćwiczenie kontynujesz po obu stronach do wybranej ilości powtórzeń.