Scyzoryk z Powerwheel

środa, 10 listopada 2010
  • Kobieta

  • Gibkość, Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Brzuch, Uda

  • barki, Dwugłowy, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Plecy odc. szyjny, Przedramię, Triceps, Uda

  • Inne

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Po włożeniu i zabezpieczeniu stóp w powerwheel, unosisz korpus do góry, prostując kolana i rozkładając ciężar ciała pomiędzy ramionami a stopami. Spinasz mięśnie korpusu utrzymując linie prostą pomiędzy piętami a barkami. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, utrzymując prosty, spięty, i wybalansowany korpus, unosisz biodra do góry, spinając brzuch i przyciągając stopy w kierunku dłoń. Kolana są zawsze proste.
  • W maksymalnym ugięciu bioder, przytrzymujesz pozycje przez chwile.
  • NA WDECHU, prostujesz biodra i powracasz do pozycji startowej.
  • Kontynuujesz z ćwiczeniem do wybranej ilości powtórzeń.