Scyzoryk z Jungle Gym.

wtorek, 21 Luty 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Brzuch, Uda

  • barki, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. piersiowy, Przedramię

  • TRX / Jungle Gym

  • Bieganie, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Po umieszczeniu stóp w zaczepach Jungle Gym, połż się na brzuchu, tak aby liny były w odległości około 20 centymetrów od ziemi.
  • Rozkładasz szeroko i stabilnie ramiona i prostując łokcie unosisz korpus do góry. Utrzymujesz linie prostą pomiędzy napiętym korpusem a nogami. TO JEAT TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, utrzymując prosty, spięty, i wybalansowany korpus, unosisz biodra do góry, spinając brzuch i przyciągając stopy w kierunku dłoń. Kolana są zawsze proste.
  • W maksymalnym ugięciu bioder, przytrzymujesz pozycje przez chwile.
  • NA WDECHU, prostujesz biodra i powracasz do pozycji startowej.
  • Kontynuujesz z ćwiczeniem do wybranej ilości powtórzeń.