Ściąganie linki górnego wyciągu za głowe.

czwartek, 1 Grudzień 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Plecy odc. piersiowy

  • barki, Biceps

  • Linki wyciągu

  • Kulturystka, Pływanie, Siatkówka, Sztuki walki

  • Średni

Opis:

  • Po ustawieniu odpowiedniego obciążenia chwytasz szeroko, drążek linki górnego wyciągu. Używasz NADCHWYTU. Siadasz, umieszczając uda pod blokadą. Tłów utrzymujesz pionowo. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WYDECHU, uginając łokcie i spinając mięśnie pleców, ściągasz drążek do tylniej części szyji. Pamiętaj aby nie nadwyrężać napięcia mięśni szyji. Przytrzymaj spiętą pozycje przez chwile.
  • NA WDECHU, prostując łokcie, powoli powracasz do pozycji startowej.
  • Kontynuujesz z ćwiczeniem do wybranej ilości powtórzeń. 
  • UWAGA: Ćwiczenie może być problemem dla osób z kontuzyjnymi stawami barkowo-obojczykowymi. Jeśli masz jakieś problemy z tymi stawami, nie powinieneś wykonywać tego ruchu.