Rwanie jednego kettlebell

piątek, 6 Kwiecień 2012
  • Mężczyzna

  • Polymetryczne / Dynamiczne, Siła lub masa

  • Barki, Plecy odc. ledźwiowy, Plecy odc. szyjny, Pośladki, Przedramię, Uda

  • Biceps, Brzuch, Dwugłowy, Klatka, Łydki, Plecy odc. piersiowy, Szyja, Triceps

  • Kettlebells

  • Bieganie, Fitness, Jazda rowerowa, Koszykówka, Kulturystka, Narty, Piłka nożna, Pływanie, Siatkówka, Snowboard, Sztuki walki

  • Zaawansowany

Opis:

  • Stajesz w rozkroku. Prawą ręką unosisz Kettlebell umieszczony pomiędzy twoimi nogami. Ciężar unosisz poprzez prostowanie kolan. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • Zaczynasz od wymachu do tyłu. Siłe generujesz z korpusu poprzez uginanie bioder oraz z nóg uginając kolana. Nigdy nie uginasz części lędźwiowej pleców.
  • Zarwany kettlebell podróżuje przed korpusem. W końcowej fazie pracy, ramie lekko ugięte wywijamy pod ciężarem , poprzez prostowanie łokcia. Pamiętaj aby to ramie zawineło się pod ciężarem a nie ciężar nad ramieniem udeżając cię w nadgarstek. Faze pracy wykonujemy NA WYDECHU.
  • NA WDECHU, rotując nadgarstek do zewnątrz, opuszczasz kettlebell do dołu absorbując siłe kinetyczną rozpędzonego ciężaru poprzez ugięcie kolan i bioder, poczym używasz tej samej siły kinetycznej do następnego Rwania.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej i tej samej ilości powtórzeń po obu stronach.