Rozpiętki na ławce skośnej w góre.

wtorek, 22 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka, Pływanie, Siatkówka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w góre trzymając w dłoniach hantle które następnie powinny spoczywać na twoich udach.
  • Opierając się plecami unieść hantle w kierunku bark a następnie do góry prostując łokcie. Nadgarstki powinny być w uchwycie neutralnym. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść hantle ruchem w pełni okrągłym, minimalnie uginając łokcie. Ramiona opuść do pełnego rozciągnięcia mięśni klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinno tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.