Rozpiętki hantlami na ławce skośnej w góre z rotacją.

wtorek, 22 Listopad 2011
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki, Przedramię

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w góre trzymając w dłoniach hantle które następnie powinny spoczywać na twoich udach.
  • Opierając się plecami unieść hantle w kierunku bark a następnie do góry prostując łokcie. Nadgarstki rotujesz do podchwytu. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść hantle ruchem w pełni okrągłym. Płynnie rotujesz nadgarstki tak aby w dolnej fazie ruchu hantle trzymać nadchwytem. Ramiona opuszczamy do pełnego rozciągnięcia mięśni klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinny tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczeniewy konujesz do wybranej ilości powtórzeń.