Rozpiętki hantlami na ławce skośnej w góre z 1/2 rotacją.

sobota, 7 Styczeń 2012
  • Mężczyzna

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Średni

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w góre trzymając w dłoniach hantle które następnie powinny spoczywać na twoich udach.
  • Opierając się plecami unieść hantle w kierunku bark a następnie do góry prostując łokcie. Hantle trzymasz w uchwycie neutralnym. Pamiętaj- głowa, plecy, pośladki i stopy są w stałym kontakcie z płażczyzną. Hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść hantle ruchem w pełni okrągłym. Płynnie rotujesz nadgarstki tak aby w dolnej fazie ruchu hantle trzymać nadchwytem. Ramiona opuszczasz do pełnego rozciągnięcia mięśni klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinno tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.