Rozpiętki hantlami na ławce skośnej w dół

środa, 10 Listopad 2010
  • Kobieta

  • Siła lub masa

  • Klatka

  • barki

  • Wolne ciężary

  • Kulturystka

  • Początkujący

Opis:

  • Usiądź na ławce skośnej w dół, wsadzając nogi w podpory zabezpieczające. Podczas siadania trzymasz w dłoniach hantle które następnie spoczywać powinny na twoich udach lub podporach zabezpieczających nogi.  Przy przenoszeniu hantli, możesz też użyć pomocy drugiej osoby.
  • Kładąc się na plecach unieść hantle w kierunku bark a następnie do góry prostując łokcie. Nadgarstki powinny być w uchwycie neutralnym. Pamiętaj- hantle powinny być pod pełną kontrolą ramion. TO JEST TWOJA POZYCJA STARTOWA.
  • NA WDECHU, używając mięśni klatki piersiowej, powoli opuść hantle ruchem w pełni okrągłym, lekko uginając łokcie. Ramiona opuszczasz do pełnego rozciągnięcia mięśni klatki piersiowej. W dolnej fazie tego ruchu przedramie z ramieniem powinno tworzyć kąt otwarty.
  • NA WYDECHU, spinając mięśnie klatki piersiowej, powracasz do pozycji startowej.
  • Ćwiczenie wykonujesz do wybranej ilości powtórzeń.